سرهنگ علی اکبریان جانشین فرماندهی استان سمنان فرمانده نیروی انتظامی استان یزد شد
فرمانده سابق نيروي انتظامی استان یزد گفت: استان یزد در يك سال گذشته رتبه سوم کشفیات و رتبه هشتم تماس‌های پلیس 110 را در کشور کسب نموده است.

سردار علیرضا اکبرشاهی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان یزد اظهار کرد: به مدت 20 ماه بنا به دستور و تدبیر در استان دارالعباده و دارالعلم فعالیت نمودم و اکنون بنابر دستور و تدبیر در استان دیگری فعالیت خواهم نمود.

وی افزود: در 11 ماه گذشته وقوع سرقت‌ها 6 درصد و در کلیه جرائم 4 درصد کاهش وجود داشته و 56 درصد توفیق در کشفیات داشتیم كه در نتيجه آن در سالجاری رتبه سوم کشوری را در کشفیات کسب نمودیم.

وی تصریح کرد: استان یزد همگام با استان‌های دیگر طرح امنیت اجتماعی را اجرا کرد و تمامی اراذل و اوباش دستگیر شدند، تعدادی در زندان به سر می‌برند و تعدادی هم با وثیقه آزاد شده‌اند و بیش از 30 تن مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان کشف گردید که نسبت به سال‌های گذشته بی‌سابقه بود، همچنین 69 قبضه سلاح کشف شد و 34 باند قاچاق نيز شناسایی گرديد و بیش از 15 میلیارد ریال اموال قاچاق کشف شد.

اکبر شاهی گفت: بر اساس اعلام معاونت عملیات ناجا رتبه هشتم در کشور درخصوص تماس پلیس 110 به استان يزد تعلق گرفت که این نشانه اعتماد مردم به ناجا می‌باشد بطوریکه بیش از 3 هزار و 700 مورد تلفن 110 به صدا در آمد.

وی با بیان اینکه بخاطر موقعیت جغرافیایی یزد بالغ بر 70 درصد از جرائم در این استان به وقوع می‌پیوندد خاطرنشان کرد: در سال جاری در عرصه‌های مختلف انتظامي، ترافیکی، امنیتی، اجتماعی و مهندسی توفیقات بسیاری حاصل شد همچنین نمایشگاه هم با توجه به حضور و استقبال مردم وجه تمایز خاصی نیسبت به سال‌های قبل داشت.

فرمانده سابق نيروي انتظامي استان يزد در پایان یادآور شد: تکمیل ساختمان معاونت آموزش نیروی انتظامی، 50 درصد پیشرفت کار سالن همایش، احداث 64 ساختمان مسکونی در بلوار 17 شهریور، احداث ساختمان اداره اماکن عمومی و احداث خوابگاه در جوار مجتمع آموزشی از جمله اقدامات صورت گرفته در مدت فعالیت اينجانب در استان يزد در طول 20 ماهه گذشته مي‌باشد.

فرمانده جديد نيروي انتظامي استان يزد نيز در اين جلسه بيان داشت: من از دو جنبه يكي خدمت صادقانه همكاران و پرسنل اين نيرو به مردم و نظام و ديگري خدمتگزاري خودم براي مردم به نيروي انتظامي نگاه مي‌كنم.

سرهنگ علي علي‌اكبريان با اشاره به اوصافي كه از استان يزد شنيده است، جهت حضور خود در فرماندهي انتظامي استان يزد اعلام آمادگي كرد.

شايان ذكر است، در مراسم توديع و معارفه فرمانده نيروي انتظامي استان يزد، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، نماينده يزد در مجلس خبرگان، نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي، ‌استاندار و جمعي از فرماندهان نيروي نظامي و انتظامي، اعضاي شوراي تامين استان، اعضاي شوراي اداري و ساير مسئولين استان حضور داشتند.



منبع : ایسنا یزد
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا