زمان : 29 Bahman 1393 - 12:02
شناسه : 100378
بازدید : 3094
اعتراف دو زن سارق به 140 میلیون سرقت از طلا فروشی های یزد به روش "کش روزنی" اعتراف دو زن سارق به 140 میلیون سرقت از طلا فروشی های یزد به روش "کش روزنی"

یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی استان یزد:- جانشین انتظامی استان یزد از دستگیری دو زن سارق حرفه ای و تحت تعقیب و اعتراف آنها به یک میلیارد و 400 میلیون ریال سرقت از طلافروشی های شهر یزد خبر داد.

به گزارش یزدفردا ، سرهنگ " عطاءا... احمدی" درباره این خبر گفت: با توجه به اعلام چندین مورد سرقت طلاجات از زرگری های بازار یزد به روش " کش روزنی" بررسی این موضوع در دستور کار عوامل پلیس شهرستان یزد قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به تشکیل تیم های عملیاتی کلانتری 12 قائم ادامه داد: ماموران پلیس کلانتری 12 ضمن انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات لازم و همچنین کنترل و رصد سیستم تصویری بازار، متوجه شدند سارقان این پرونده دو زن هستند که به صورت کاملا حرفه ای اقدام به سرقت می کنند.

احمدی افزود: کارآگاهان اداره تجسس کلانتری، با انجام کار شبانه روزی ضمن شناسایی این دو سارق در یک عملیات منسجم و برنامه ریزی شده آنها را هنگام سرقت دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان یزد یادآور شد: متهمان در بازجویی های اداره پلیس به پنج فقره سرقت طلا جات به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال از زرگری های بازار یزد به روش "کش روزنی" اعتراف کردند.

به گفته ی احمدی این دو سارق از سارقان بسیار حرفه ای و تحت تعقیب پلیس استان های همجوار بوده اند.