زمان : 02 Esfand 1393 - 12:16
شناسه : 100538
بازدید : 2438
تشدید نظارت بر بازار در ایام عید نوروز فرماندار یزد خواستار شد؛ تشدید نظارت بر بازار در ایام عید نوروز

فرماندار یزد در دیدار با مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خواستار تشدید نظارت و کنترل بر بازار در ایام عید نوروز شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، محمود شاکری شمسی در آستانه عید نوروز به همراه معاونین سیاسی و اجتماعی و برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان دیدار کرد.

فرماندار یزد در این دیدار گفت: در روزهای پایانی سال و با توجه به فرارسیدن سال جدید و همچنین حضور گردشگران از سراسر نقاط کشور در استان یزد، با افزایش تقاضا برای خرید سوغات و کالاها مواجه هستیم که در این خصوص زمینه سودجویی بعضی از افراد فرصت طلب فراهم می شود كه نياز به نظارت و كنترل بيشتري بر بازار متصور است.

شاکری شمسی با تأکید بر برخورد جدی و قانونی با گرانفروشان و عرضه کنندگان کالاهای بی کیفیت در سطح شهرستان تصریح کرد: تأمین آسایش و ارتقای رضایت‌مندی مردم و گردشگران با تشدید نظارت و کنترل بر بازار در ایام عید نوروز و برخورد جدی با متخلفان بدست خواهد آمد.

در این دیدار همچنین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: با توجه به هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح تشدید نظارت و کنترل بر بازار شب عید از ابتدای اسفند ماه آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

بیژن نیا خاطرنشان کرد: برای مقابله با سوء استفاده احتمالی برخی از افراد سودجو از افزایش تقاضا در روزهای پایانی سال و عید نوروز تعداد بازرسی‌ها از بازارهای شهر و مراکز خدمات‌رسان افزایش می‌یابد.