زمان : 21 Farvardin 1387 - 01:14
شناسه : 10065
بازدید : 6963
امام جمعه يزد يك ميليارد ريال به دانش‌آموزان بي‌بضاعت اين استان كمك كرد امام جمعه يزد يك ميليارد ريال به دانش‌آموزان بي‌بضاعت اين استان كمك كرد

امام جمعه يزد يك ميليارد ريال به دانش‌آموزان بي‌بضاعت اين استان كمك كرد 

یزدفردا:رييس سازمان آموزش و پرورش استان يزد گفت: نماينده ولي‌فقيه و امام جمعه يزد يك ميليارد ريال به‌دانش‌آموزان بي‌بضاعت و بي‌سرپرست اين استان كمك كرد.

"محمدرضا باغستاني"روزدوشنبه در نخستين نشست شوراي آموزش و پرورش استان در سال جديد افزود: اين مبلغ همزمان با آغاز سال نو در اختيار آموزش و پرورش قرار گرفت.

وي با قدرداني از حجت‌الاسلام والمسلمين"محمدعلي صدوقي"اظهار داشت: مبلغ ياد شده به مناطق مختلف استان تحويل شد تا در اختيار اين دانش‌آموزان قرار گيرد.

رييس سازمان آموزش و پرورش استان يزد با ارائه گزارشي از فعاليتهاي چند ماهه آموزش و پرورش گفت: در نوروز ‪ ۸۷‬براي اسكان مسافران نوروزي ‪ ۳۴۴‬باب آموزشگاه با ‪ ۳۳۹۲‬كلاس مهيا شد كه ‪ ۴۱۴‬هزار و ‪ ۸۱۴‬نفر در آن اسكان يافتند.

استاندار يزد نيز در اين نشست با اشاره به گراميداشت روز معلم خواستار برپايي مراسم اين روز به صورت همگاني و با حضور آحاد مردم شد.

"محمدرضا فلاح زاده" افزود: مناسبت‌هاي خاص به صورت جشن‌هاي اداري و رسمي شايسته نيست و بايد همگاني باشد

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال 87 به ریاست استاندار در یکشنبه مورخه 18/1/87 در سالن شهید ساداتی سازمان با حضور تمام اعضا برگزار گردید 




در این جلسه که در سالن شهید ساداتی سازمان آموزش و پرورش برگزار شد تصمیمات مهم و اثر گذاری در راستای دستور کار جلسات اتخاذ گردید که این تصمیمات در قالب 7 مصوبه به تصویب اعضا رسید

مصوبات اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان 

1 – مقرر گردید مبلغ یک میلیارد ریال از طرف استاندار به برگزاری کلاسهای آمادگی کنکور در سطح تمام مناطق آموزشی استان اختصاص یابد .

2 – مقرر گردید در جهت تجلیل از مقام معلم اولین جلسات با مسئولیت معاون سیاسی ، امنیتی استاندار برگزار و تمام ادارات و سازمانها همکاری لازم در برگزاری مراسم روز معلم داشته باشند و در این هفته به تعدادی از معلمین از طرف استاندار لوح تقدیر اهدا گردد

3- با برگزاری دهمین کنفرانس ریاضی کشور در مرداد ماه در استان یزد مورد موافقت قرار گرفت و استاندار محترم بخشی از هزینه آن را پذیرفتند .

4 – مقرر گردید به فرموده استاندار محترم کار گروهی از افراد صاحب نظر و محقق که مشغله اجرایی کمتری دارند تشکیل شود و در خصوص دو موضوع 1 – زمینه های نوآوری و شکوفایی در آموزش و پرورش 2 – بررسی راههای صرفه جویی در آموزش و پرورش تحقیق نموده و در جلسه سوم شورای آموزش و پرورش ارائه نمایند .

یزدفردا