زمان : 06 Esfand 1393 - 20:57
شناسه : 100770
بازدید : 1674
فعالین حوزه گردشگری در زمینه گردشگری سلامت آموزش رایگان می بینند فعالین حوزه گردشگری در زمینه گردشگری سلامت آموزش رایگان می بینند

گردشگری سلامت نوعی از گردشگری است که با هدف حفظ، بهبود و یا حصول مجدد سلامت جسمی و یا ذهنی فرد در مدت زمانی بیش از 24 ساعت و کمتر از یکسال صورت می گیرد. در دهه ها ی اخیر  با صنعتی شدن کشورها بحث توریسم درمانی، یکی از بخشهای رو به رشد صنعت گردشگری در جهان و ایران به شمار می آید  که از اقسام آن می توان به 1- گردشگری پزشکی ( استفاده از امکانات و خدمات پزشکی) 2- گردشگری طبیعت درمانی ( مسافرت استفاده از منابع درمانی طبیعی )3- گردشگری تندرستی (مسافرت به منظور استراحت و تمدد اعصاب) اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی، امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با توجه به اهمیت گردشگری سلامت و وجود مراکز تخصصی و فوق تخصصی مجهز ، وجود پزشکان متبحر آشنا به علوم و تکنیکهای روز دنیا، نیروی انسانی کارآمد  در استان یزد ، این استان در سالهای اخیر به عنوان یکی از قطبهای درمانی ایرانی – اسلامی به شمار می رود.

فاطمی سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اعلام این خبر گفت: دوره آموزشی آشنایی با گردشگری سلامت ویژه دفاتر خدمات مسافرتی، تورلیدرها و فعالین حوزه گردشگری به مدت 2 روز در قالب 16 ساعت از تاریخ 9 اسفند آغاز می شود.

وی در ادامه افزود: در این دوره آموزشی، شرکت کنندگان با مفاهیم ، مبانی و کارکرد گردشگری سلامت، جایگاه آن در اقتصاد بدون نفت با تاکید بر ایران، گردشگری تندرستی و طبیعت درمانی، قوانین و مقررات و شیوه نامه گردشگری سلامت، روند ترخیص و خلاصه پرونده استاندارد و بازاریابی در گردشگری سلامت آشنا می شوند.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.