زمان : 06 Esfand 1393 - 20:57
شناسه : 100771
بازدید : 1823
برگزاری اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز 94 در شهرستان اشکذر برگزاری اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز 94 در شهرستان اشکذر

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز 94 در شهرستان اشکذر با حضور فرماندار ، سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی و جمعی از مسئولین شهرستان اشکذر برگزار گردید.

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اشکذر ضمن ارائه گزارش مختصری از اقدامات صورت گرفته در سال جاری، در خصوص توجه به مباحث گردشگری، ورزشی، صنعتی، فرهنگی و تاریخی مسائلی را مطرح نمود و تأکید کرد: علاوه بر تعامل و همکاری باید تفکر و مدیریت سیستمی برای اجرای بهتر برنامه ها در نظر گرفته شود و کلیه ادارات نظرات و انتقادات خود را در راستای هر چه بهتر شدن برنامه ها به ستاد اعلام نمایند.

سیدمحمدجعفر میرجلیلی گزارشی از کمیته های 12 گانه، مسیر گردشگری شهرستان و بخشی از برنامه های میراث فرهنگی را نیز در این جلسه عنوان کرد.

شایان ذکر است پس از بحث و بررسی توسط اعضا و فرماندار شهرستان اشکذر مسائل مطرح شده جمع بندی شد و مقرر گردید در جلسه بعدی گزارش اقدامات صورت گرفته ارائه شود.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.