زمان : 12 Esfand 1393 - 22:42
شناسه : 101052
بازدید : 2024
برگزاری جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز 94 ویژه شهرستانهای استان یزد برگزاری جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز 94 ویژه شهرستانهای استان یزد

به گزارش روابط عمومی، امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز 94 ویژه شهرستانهای استان یزد با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، معاونین، مسئولین شهرستانها و ... تشکیل شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در این جلسه اظهار داشت: با اختصاص روزهای مشخص از نوروز 94 به هر یک از شهرستانها، بین آنها رقابت ایجاد خواهد شد و این موضوع باعث فعالیت بیشتر شهرستانها می شود تا بتوانند بهترین عملکرد را ارائه داده و اوقات خوب و خوشی را برای گردشگران فراهم آورند.

محمدمهدی شرافت افزود: برای ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر لازم است از فرمانداریهای شهرستانها نیز دعوت به عمل آید تا برای شناسایی فرصت های گردشگری، پتانسیل های گردشگری و ایجاد کمپ های گردشگری به صورت دائمی همفکری به عمل آید و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

این مقام مسئول تصریح کرد:

وی خاطرنشان ساخت: باید سعی شود جشنواره و برنامه های فرهنگی در روز مخصوص هر شهرستان به بهترین نحو اجرا شود و همچنین باتوجه به تقارن ایام نوروز 94 با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) باید به گونه ای اقدام نمایند تا شأن و شئونات این ایام حفظ گردد.

شایان ذکر است در این جلسه مسئولین هر شهرستان به اعلام برنامه های قابل اجرا در روز ویژه هر شهرستان پرداختند و برنامه ها توسط مدیرکل و معاونین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.