زمان : 14 Esfand 1393 - 09:33
شناسه : 101176
بازدید : 12916
افتتاح طرح " مكنا " در كلانتري 12 قائم يزد با حضور فرماندار يزد صورت گرفت؛ افتتاح طرح " مكنا " در كلانتري 12 قائم يزد در مراسمي با حضور مسئولان كلانتري 12 قائم با رويكرد مديريت كيفيت افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌ در مراسمي با حضور فرماندار يزد،‌ فرماندهي انتظامي استان،‌ دادستان عمومي و انقلاب يزد، معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري يزد، رئيس شوراي اسلامي شهر و ساير مسئولان طرح " مکنا" ( مدیریت کیفیت نیروی انتظامی) در كلانتري 12 قائم يزد افتتاح شد.

محمود شاكري شمسي در اين مراسم افتتاحيه اين طرح گفت: اعتقاد داريم محيط مناسب و شاداب مي تواند موجب افزايش كارايي پرسنل زحمت كش و خدوم نيروي انتظامي شود.

فرماندار يزد تصريح كرد: با اجراي طرح مديريت كيفيت در كلانتري ها قطعاً ضمن رعايت حقوق شهروندي و تكريم ارباب رجوع مسير رسيدگي به مشكلات مراجعين سريعتر طي خواهد شد.

رئيس شوراي تأمين شهرستان يزد ضمن تقدير و تشكر از تلاشهاي فرماندهي انتظامي شهرستان ، رؤساي كلانتري ها و پرسنل تحت امر خاطرنشان كرد: خوشبختانه با انجام مانورهاي مختلف در سطح شهرستان ضمن كاهش جرائم و بزه هاي اجتماعي ،  افزايش امنيت اجتماعي شهروندان را در سالجاري داشته ايم.

فرماندهي انتظامي استان يزد در اين مراسم افزود: طرح مکنا در واقع یک روش و تفکر جدید در سطح کلانتری ‌ها و رده‌ های خدماتی و انتظامی استان یزد است و در راستای خدمت‌ رسانی بهتر به مردم به مرحله اجرا درآمده است.

سردار ايرج كاكاوند اظهار امیدواری کرد: تا پایان نیمه اول سال آینده، طرح مکنا در همه شهرستان ‌های استان یزد اجرا شود.

شايان ذكر است طرح مکنا از سال ۸۹ به منظور ارتقا کیفیت، ترقی و تعالی سازمانی در نیروی انتظامی در سطح کشور آغاز شده است كه در قالب این طرح، نیازهای ویژه نیروی انتظامی در هر منطقه بومی سازی شده و تعالی سازمانی و دستیابی به کیفیت بالاتر در این طرح‌ها پیگیری می‌شود.

اصلاح فرآیندها، بهسازی محیطی، الگوسازی رفتار پلیس و خلاقیت و نوآوری از ابعاد اصلی اجرای طرح مديريت كيفيت نيروي انتظامي مي باشد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.