زمان : 14 Esfand 1393 - 21:41
شناسه : 101201
بازدید : 8468
به مناسبت روز درختکاری در واحد یزد صورت گرفت ؛پروفسور کردوانی چهره ماندگار علمی کشور در این دانشگاه یک اصله نهال غرس کرد به مناسبت روز درختکاری در واحد یزد صورت گرفت ؛پروفسور کردوانی چهره ماندگار علمی کشور در این دانشگاه یک اصله نهال غرس کرد

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه ؛ در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت  و به مناسبت 15 اسفند گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری صبح امروز پنج شنبه 14 اسفند 93 کاشت تعداد زیادی اصله نهال توسط دانشگاهیان در واحد یزد انجام گرفت .

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه ؛ در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت  و به مناسبت 15 اسفند گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری صبح امروز پنج شنبه 14 اسفند 93 کاشت تعداد زیادی اصله نهال توسط دانشگاهیان در واحد یزد انجام گرفت .

به گزارش خبر نگار دانشگاه ، در این مراسم دکتر اسلامی رییس واحد یزد به همراه  پروفسور کردوانی استاد برجسته جغرافیا ، معاونین و جمعی از اساتید ، کارکنان و دانشجویان به مناسبت گرامیداشت روز درختکاری با حضور در محوطه دانشگاه اقدام به کاشت چندین اصل درخت و نهال نمودند.

رئیس واحد یزد در این مراسم با تأکید بر حفط و گسترش فضای سبز و احترام به منابع طبیعی  بیان داشت : نامگذاری ۱۵ اسفند به عنوان روز درختکاری فرصت مناسبی برای توسعه فضای سبز در محیط های آموزشی، اداری و دانشگاهی می باشد.

دکتر اسلامی افزود : درخت و طبيعت يکی از مظاهر خلقت خداوند و نمودی از بهشت می باشند و وظیفه همه ما است که از اين نعمت خدادای مواظبت و مراقبت کنيم.

در ادامه این مراسم دکتر پرویز کردوانی بيابان شناس برجسته کشور در بخشی از سخنان خود درباره  مشکلات زیست محیطی و پدیده ریزگردها مطالبی را بیان کرد .

پروفسور کردوانی ادامه داد : همه باید برای حفظ محیط زیست و پاکی آن تلاش کنیم و هفته منابع طبیعی نیز فرصت بسیار ارزنده ای برای احیای فضای سبز و توسعه محیط زیست است .

لازم به ذکر است به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری1000 اصل نهال بومی استان در فضای سبز ، محوطه  و سایت شماره 1 و 2 و سایر فضا های دانشگاه آزاد اسلامی یزد کاشته شد .


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.