زمان : 18 Esfand 1393 - 20:54
شناسه : 101341
بازدید : 3286
جلسه هم اندیشی پیرامون ترویج نهج البلاغه در شهرستان اشکذربرگزار شد جلسه هم اندیشی پیرامون ترویج نهج البلاغه در شهرستان اشکذربرگزار شد جلسه هم اندیشی پیرامون ترویج نهج البلاغه با حضور مسئولان کانون فرهنگی مذهبی « گل های فجر خراسان رضوی» برگزار شد.

مسئولان کانون فرهنگی مذهبی « گل های فجر خراسان رضوی» بزرگترین مرکز گسترش فرهنگ نهج البلاغه در ورزش و محافل انس با نهج البلاغه در مساجد کشور با حجت الاسلام پورقیومی دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه آقای اشکذری نماینده این تشکل مذهبی ضمن ارائه گزار ش پیرامون عملکردهای این کانون بر لزوم ترویج و گسترش مفاهیم والا و فرهنگ نهج البلاغه در سطح کشور تاکید کرد و وظایف مرکز یاد شده را برشمرد و در ادامه سخنانش همکاری اداره تبلیغات اسلامی اشکذر را خواستار شد.

سپس حجت الاسلام پورقیومی با تشکر از خدمات و تلاش های انجام گرفته توسط دست اندر کاران کانون گل های فجر خراسان رضوی گفت: به  لطف الهی و تلاش و پیگیری مسئولان اخیراً شعبه بنیاد نهج البلاغه در اشکذر نیز راه اندازی شده و در آینده نزدیک فعالیت های خود را در سطح شهرستان آغاز خواهد کرد .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری ، راهکارهای لازم را نیز جهت گسترش فعالیت ها در سطح استان یزد ، ارائه کرد.