زمان : 24 Esfand 1393 - 11:41
شناسه : 101580
بازدید : 2772
سومین نشست کارگروه تدوین برنامه شورای راهبردی برگزار شد سومین نشست کارگروه تدوین برنامه شورای راهبردی برگزار شد

سومین نشست کارگروه تدوین برنامه شورای راهبردی این اداره کل با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد. 

،سومین نشست کارگروه تدوین برنامه شورای راهبری با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، محمدحسن پیمانفر رئیس کارگروه تدوین برنامه و دیگر اعضاء برگزار و در خصوص تنظیم برنامه سند چشم انداز توسعه ورزش استان یزد بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست بر تسریع در تدوین سند چشم انداز توسعه ورزش استان تاکید کرد و گفت: تدوین سند باید کارشناسی شده و دقیق و قابل اجرا باشد.

شریعتی افزود: برنامه ها باید کاربردی باشند در غیراینصورت به نتیجه ای نخواهیم رسید و قطعا در کارگروه تدوین برنامه با حضور اساتید دانشگاه شاهد تنظیم برنامه های خوب و دانش محور خواهیم بود.

وی ادامه داد: تاکیدمان این است تا در تدوین برنامه تمامی جوانب در نظر گرفته شود و  ادارات ، مراکز ، افراد و قشرهای مرتبط با برنامه ها از جمله آموزش و پرورش و نقش مربیان ورزش ، صنایع و معادن ، دانشگاه ها دیده شوند و در مجموع نگاه فرابخشی و فرانگری به برنامه ها باید مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این نشست، اعضاء کارگروه تدوین برنامه شورای راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد به بیان نظرات و راه کارهای خود پرداختند.