زمان : 28 Esfand 1393 - 00:47
شناسه : 101725
بازدید : 2854
درخشش دو دانشجوی دانشگاه یزد در نمایشگاه جشن تصویر درخشش دو دانشجوی دانشگاه یزد در نمایشگاه جشن تصویر

دو دانشجوی رشته نقاشی دانشگاه یزد در دوازدهمین نمایشگاه سالانه جشن تصویر موفق به کسب رتبه های اول و سوم در بخش کاریکاتور شدند.

به گزارش دریافتی از گروه نقاشی دانشکده هنر و معماری، در این نمایشگاه هرساله از سوی نشریه تصویر برگزار می شود، در بخش کاریکاتور سحر فتاح و مجتبی حیدرپناه دو دانشجوی رشته نقاشی دانشگاه یزد به ترتیب رتبه های اول و سوم را کسب کردند.

 این گزارش می افزاید: نشریه تصویر از دی‌ماه ۱۳۷۱، توسط سیف‌اله صمدیان به‌عنوان صاحب امتیاز و سردبیر و با همکاری زنده‌یاد مرتضی ممیز و محمود کلاری به‌عنوان نشریه تخصصی هنرهای تصویری در ایران راه‌اندازي و تا سال ۱۳۸۱ به‌صورت ماهنامه منتشر شد.

این نشریه از سال ۱۳۸۱ تاکنون و پس از برگزاری هفت دوره نمایشگاه سالانه جشن تصویر سال به‌صورت نشریه تصویر سال منتشر می‌شود که دربر گیرنده‌ی آثار به‌نمایش درآمده در جشن تصویر سال به‌همراه رویدادهای مهم ایران و جهان در یک‌سال گذشته است. جشن تصوير سال كه به اعتقاد مطبوعات و رسانه‌هاي داخلي بزرگ‌ترين گردهمايي تصويري در ايران است در دوازدهمین دوره از اول تا بيستم اسفند ماه ۱۳۹۳ برگزار ‌شد، و همچون دوره‌هاي گذشته، در كليه فضاهاي نمايشگاهي خانه هنرمندان پذيراي هنرمندان عكاس، فيلم‌ساز، طراح گرافيك و كاريكاتوريست بود.