زمان : 11 Farvardin 1394 - 00:09
شناسه : 102100
بازدید : 1856
گام نخست براي تحقق همدلي  با ديدار از پيشكسوتان برجسته صنعت برق گام نخست براي تحقق همدلي با ديدار از پيشكسوتان برجسته صنعت برق

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان يزد گفت : ديدار با چهره هاي ماندگار در صنعت برق ، نخستين گام براي افزايش همدلي ميان فعالان و پيشكسوتان اين عرصه است.

مهندس محمدرضا صحتي ، مديرعامل به همراه همتاي خود در برق منطقه اي با حضور در منزل مهندس مدرسي از نزديک با اين پيشكسوت صنعت برق دیدار و گفتگو کرد و احوال وی را جویا شد.

 وي در این دیدارصميمي با اشاره به تلاشها و دستاوردهای ارزنده محمدرضا مدرسي،  از زحمات این پیشکسوت صنعت برق در راستای توسعه برق استان قدردانی کرد و ایشان را مایه افتخار و مباهات صنعت برق دانست .

مهندس صحتي پیشکسوتان را مایه افتخار جامعه و الگو و سرمشق شایسته ای برای مهندسين جوان برشمرد و عنوان کرد : شیوه و سبک زندگی ، اخلاق، رفتار ،کردار و تلاش پیشکسوتان ، مي تواند سرلوحه مناسبي براي کارهای فعالان صنعت برق بوده تا آینده سازانی نیکو برای کشور باشند .

 مهندس سيد محمدرضا مدرسي نيز در این دیدار صمیمانه از ابراز محبت و توجه مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان يزد قدردانی کرد و مردم داري و سعه صدر اين مقام مسئول در صنعت برق را از صفات بارز شخصيت وي برشمرد .

 مهندس صحتي پيش از اين ديدار با مديرعامل كانون بازنشستگان و موسسه تامين آتيه صبا نيز ديدار داشت.