زمان : 11 Farvardin 1394 - 00:54
شناسه : 102104
بازدید : 1944
دهستان تنگ چنار به شبکه دیجیتالی کشور پیوست دهستان تنگ چنار به شبکه دیجیتالی کشور پیوست

با افتتاح ایستگاه فرستنده دیجیتال تنگ چنار، روستاهای دهستان نتنگ چنار شهرستان مهریز تحت پوشش شبکه های دیجیتالی کشور قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد " مدیر کل صدا و سیمای استان یزد در مراسم افتتاح این ایستگاه فرستنده  گفت : به دلیل افزایش روز افزون شبکه های ماهواره ای  وتهاجم فرهنگي غرب و تاثیر پذیری روستاها، تقویت پوشش شبکه های دیجیتال در روستاها  دارای اولویت است. 

احمد پهلوانیان ضمن تشکر از فرماندار مهریز و دیگر مسئولین شهرستان مهریز با اشاره به اینکه براي راه اندازي اين ايستگاه دو ميليارد ريال هزينه شده است ، بر ضرورت تقویت فعالیت های فرهنگی  در روستاها  تاكيد كرد وگفت :  یکی از برنامه های مدیریت صدا و سیمای مرکز یزد گسترش زیر ساختهای خدمات رسانی به روستاها و بخش های دور از دسترس خواهد بود . 

فرماندار شهرستان مهریز نیز در این مراسم با اشاره به اینکه یکی نیاز و مطالبه همیشگی اهالی ساکن در روستاهای مهریز فراهم کردن زمینه دریافت برنامه های مختلف صدا و سیما بوده است گفت :خوشحالیم که امروز با پیگیری هایی که انجام شد شاهد افتتاح این ایستگاه در این دهستان خوب و زیبا هستیم .

سید محمد رستگاری  از تلاش مسئولان در استان يزد وشهرستان مهريز براي راه اندازي اين طرح مهم قدرداني كرد.