زمان : 15 Farvardin 1394 - 21:03
شناسه : 102316
بازدید : 4930
انتخاب هوشمندانه نام سال توسط مقام معظم رهبری در صورت تحقق می‌تواند نیازهای کشور را  برطرف سازد دراولین روز کاری ریاست واحد یزد با کارکنان مطرح شد : انتخاب هوشمندانه نام سال توسط مقام معظم رهبری در صورت تحقق می‌تواند نیازهای کشور را برطرف سازد

دکتر اسلامی در اولین روز جلسه کاری با کارکنان دانشگاه با تبریک سال جدید ، انتخاب هوشمندانه نام سال توسط مقام معظم رهبری در صورت تحقق می‌تواند نیازهای کشور را در بخش‌های مختلف برطرف سازد افزود : بدون شک همکاری صمیمانه و دوسویه ملت و دولت می تواند ایران اسلامی را در مسیر شکوفایی و پیشرفت قرار داده و موجب توانمند شدن نظام در عرصه های مختلف داخلی و خارجی شود.

وی با اشاره به موفقیت نظام در زمینه دیپلماسی بین المللی در موضوع مذاکرات 1 + 5 برای کلیه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در کلیه عرصه ها آرزوی توفیق نمودند .

اسلامی درادامه ضمن تشریح برنامه‌های مدون و جامع دانشگاه افزود: در سال جدید با روحیه‌ی کاری ، همدلی و تلاش مضاعف در راستای اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گام‌های ارزشمندی را خواهیم برداشت .

وی با اشاره به پیشرفت های دانشگاه آزاد اسلامی در بعد کمی و کیفی اظهار کرد که باید تمام تلاش و کوشش در راستای ارتقاء بیش از پیش دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد انجام شود .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد عملکرد سال گذشته این واحد را تشریح و مهم‌ترین چشم انداز سال ۹۴ این واحد دانشگاهی را تلاش برای ایجاد افزایش درآمد غیرشهریه‌ای و سرمایه گذاری برای دانشگاه برشمرد و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این واحد دانشگاهی در توسعه فرهنگی، علمی و ... استان یزد را بسیار حائز اهمیت دانست .

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین مواردی که در سال گذشته از بدو ورود این جانب به دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد موردتوجه و رسیدگی قرار گرفت ، تقویت تحصیلات تکمیلی، به تصویب رساندن رشته‌های جدید، اضافه شدن رشته‌های پژوهش‌محور، و سرمایه‌گذاری بسیار جدی در فعالیت‌های اقتصادی دانش‌بنیان از کارهای مهم سال 93 در مجموعه بوده است .

رئیس واحد یزد با بیان اینکه افزایش رشته‌های تحصیلی و فراهم سازی تمهیدات لازم برای خدمات دهی مناسب به دانشجویان در دانشگاه از دیگر اقداماتی است که در طول ماه های گذشته مورد توجه و اهتمام بوده است، افزود: با افزایش 22 رشته تحصیلی در مقطع دکتری و بیش از 60 رشته در مقطع ارشد ورود این قشر از دانشجویان، دانشگاه نیازمند خدمات دهی مناسب و درخور شان است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد .

دبیر هیات امنای استان یزد با تاکید بر اینکه این دانشگاه در سال جدید با برنامه ای مدون و عزمی جزم در مسیر توسعه پایدار حرکت خواهد کرد افزود: با هدف تحقق این امر تلاش می‌کنیم تا با توسعه کیفی تحصیلات تکمیلی به‌خصوص رشته های متناظر با جامعه و صنعت ، استان و نیز ارائه راهکار‌های نوین و علمی برای رفع چالش‌های موجود از طریق ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان و مرکز رشد واحد‌های فناور نقش بسزایی در توسعه کشور ایفا کنیم.

وی حرکت پرشتاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد را در حوزه‌های مختلف شایسته تقدیر دانست و تصریح کرد: در این واحد دانشگاهی با توجه به تدوین نقشه ی راه و اجرای سیاست های کلی ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی گام‌های مؤثری در جهت رشد و شکوفایی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی یزد برداشته شده است که این مقوله در جذب بیشتر دانشجو در سال جدید بسیار حائز اهمیت می باشد.

رئیس واحد یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار واحد یزد مرحوم دکتر علی سلطانی با قدردانی از تلاش های یکساله استادان، کارکنان و مدیران گفت: دستاوردهای این واحد دانشگاهی مرهون زحمات و تلاش‌ها و نتیجه همکاری تک تک شما کارکنان و اساتید با مسئولان دانشگاه بوده است.

ایشان با تاکید بر حفظ بیت المال به رعایت و ادای حقوق دانشگاه و دانشجویان به عنوان ولی نعمتان دانشگاه توصیه نمودند .

لازم به ذکر است دکتر اسلامی در ابتدای ورود به معراج شهدای گمنام این واحد ضمن ادای احترام و قرائت فاتحه یاد شهداء گمنام این واحد دانشگاهی را گرامی داشت .