زمان : 17 Farvardin 1394 - 14:01
شناسه : 102469
بازدید : 1765
 داشتن خانواده سالم بايد به يك دغدغه تبديل شود داشتن خانواده سالم بايد به يك دغدغه تبديل شود

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد صبح دوشنبه 17 فروردين ماه سومين جلسه شوراي راهبردي و اتاق فكر خانواده سالم و بالنده باحضور مديركل دفتر اموراجتماعي و فرهنگي استانداري يزد و نمايندگان دستگاهها و ادارات عضو اين شورا در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
در اين نشست مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد با اشاره به اقدامات گذشته اين شورا گفت : شايسته است در بحث داشتن خانواده سالم و بالنده و كاهش طلاق به يك مديريت يكپارچه دست يابيم.
مجيد جواديان زاده افزود: در همين راستا سند خانواده سالم و بالنده در حال تدوين است و در اين پروژه نگاه جامعي به فعاليتهاي دستگاههاي حوزه اجتماعي و فرهنگي شده است.
وي ادامه داد: در اين سند عمق بخشيدن به مبحث داشتن خانواده سالم و بالنده در اولويت قرار دارد و پس از تدوين به ادارات و دستگاههاي اجرايي ارسال خواهد شد.
جواديان زاده در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: در سال جديد شاخصهاي توسعه اجتماعي و فرهنگي استان از رشد مناسبتري نسبت به گذشته برخوردار شود.
در ادامه اين جلسه هركدام از افراد عضو شوراي راهبردي خانواده سالم و بالنده به بيان ديدگاهها و نظرات خود در ارتباط با كاهش طلاق و داشتن خانواده سالم پرداختند.