زمان : 24 Farvardin 1394 - 15:34
شناسه : 102933
بازدید : 1831
جمعیت هلال احمر به خودباوری کامل رسیده است جمعیت هلال احمر به خودباوری کامل رسیده است

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در امدادرسانی ها وعملیات های امدادی ملی ومنطقه ای حرفهای زیادی برای گفتن دارد، افزود: این جمعیت به خود باوری کامل رسیده است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ،  دکتر حمید پارسائیان با اشاره به خود باوری جمعیت وانجام کارهای بزرگ امدادی  بیان کرد: در  نوروز ۹۴ ارائه خدمات امدادی، خود گویای این مطلب بود.
وی ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل، امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمراستان یزد که با تمام توان در جهت آسایش و رفاه هموطنان در محورهای موصلاتی کشور و داخل شهرها خدمت می‌کردند، تصریح کرد : تکریم ارباب رجوع در پایگاه های امداد و نجات جاده ای از وظایف این جمعیت است .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه نجاتگران در زمان ارائه خدمات باید عزت و بزرگی افراد مراجعه کننده به پایگاه یا حادثه دیده را حفظ کنند، اظهار داشت : باید حرمت تمام کسانی که به پایگاه های جاده ای مراجعه می کنند و یا در جاده های استان دچار سانحه شده اند از سوی پرسنل و نجاتگران این جمعیت حفظ شود و افراد در ارائه خدمات از جان و دل مایه گذاشته و باید کاری کنند که رضایت کامل طرف مقابل جلب شود.
وی یادآور شد: مشخص کردن وظایف نجاتگران و ارائه خدمات مطلوب و در شان ملت بزرگوار ایران، باعث خلق خاطره های به یاد ماندنی در ذهن مسافران و ارباب رجوع خواهد شد.
پارسائیان افزود : در نوروز ۹۴ جمع کثیری از مردم، مدیران کشوری و استانی از برخورد مناسب نجاتگران استان یزد ابراز رضایت، تشکر و قدردانی کردند که افتخار بزرگی برای این جمعیت در جهت ارائه خدمات امدادی به هموطنان محسوب می شود.