زمان : 03 Ordibehesht 1394 - 12:12
شناسه : 103448
بازدید : 3506
برگزاری تجمع "یمن تنها نمی ماند" در امامزادگان شاخص استان یزد برگزاری تجمع "یمن تنها نمی ماند" در امامزادگان شاخص استان یزد

تجمع بزرگ «یمن تنها نمی ماند»، پنجشنبه شب در امامزاده جعفر(ع) یزد با هدف حمایت و دفاع معنوی و سیاسی از مردم مظلوم یمن و محکوم کردن تخریب مساجد و اماکن مذهبی و گرامیداشت یاد شهدای مظلوم برگزار می شود.

با توجه به تجاوز بی رحمانه آل سعود و متحدانش به مردم مظلوم و مسلمان یمن سازمان اوقاف بنا بر وظایف اسلامی و انسانی خود تجمع بزرگ «یمن تنها نمی ماند» را در روز پنجشنبه 3 اردیبهشت ماه با حضور باشکوه مردم در امامزادگان شاخص استان برگزار می کند.
براساس این گزارش ، تجمع بزرگ «یمن تنها نمی ماند» پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده جعفر (ع) یزد بصورت محوری و شاخص با هدف حمایت و دفاع معنوی و سیاسی از مردم یمن و محکوم کردن تخریب مساجد و اماکن مذهبی و زیرساختهای اقتصادی ، بیمارستان ها و مدارس و همچنین به شهادت رساندن مردم بی گناه خصوصا کودکان یمن توسط وهابیون و آل سعود و گرامیداشت یاد شهدای مظلوم یمن برگزار می شود.
این گزارش حاکیست ، قرائت قرآن ، قرائت دعای کمیل ، مداحی  و قرائت بیانیه از جمله برنامه های پیش بینی شده در این تجمع بزرگ است.

نظیر این برنامه در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص دیگر شهرستان ها  نیز برگزار خواهد شد.
 
 
شهرستان  امامزاده یا بقعه زمان   
 ابرکوه  امامزاده عباسعلی و امامزادگان سید احمد و محمود (ع)  بعد از نماز مغرب و عشا  
 اردکان  زیارتگاه حوض عباس   بعد از نماز مغرب و عشا  
 اشکذر  امامزاده مراد (ع)   بعد از نماز مغرب و عشا  
 بافق     امامزاده عبد الله (ع)   بعد از نماز مغرب و عشا  
 تفت   حسینیه امام   بعد از نماز مغرب و عشا  
 خاتم   مسجد جامع هرات  بعد از نماز مغرب و عشا  
 مهریز  زینبیه مزویر آباد  بعد از نماز مغرب و عشا  
 میبد   امامزاده میر شمس الحق  بعد از نماز مغرب و عشا  
 یزد  مسجد اعظم امامزاده جعفر (ع) یزد  بعد از نماز مغرب و عشا