زمان : 10 Ordibehesht 1394 - 05:08
شناسه : 103791
بازدید : 7089
گردشگران سوئیسی پس از سی و سه روز سفر به یزد رسیدند+تصاویر گردشگران سوئیسی پس از سی و سه روز سفر به یزد رسیدند+تصاویر

یزدفردا:سی و یک گردشگر سوئیسی که بیست و سوم مارس 2015 از سوئیس به مقصد ایران حرکت کرده بودند دیروز وارد یزد شدند و در هتل داد یزد مورد استقبال قرار گرفتند. این سفر به ابتکار یک شرکت گردشگری سوئیس که سفرهای دور اروپا را ترتیب می داد برگزار شده است و این گروه گردشگری بیست و هفتم ژوئن  به کشور خود باز می گردند.

مدیر آژانس Rubi Reisen  که خود نیز مسافرانش را در این سفر ماجراجویانه همراهی می کند، در نشستی با معاون گردشگری یزد گفت: وقتی ایده سفر طولانی را مطرح کردیم فکر نمی کردیم استقبال چندانی شود اما با تعداد زیاد درخواست کننده مواجه شدیم که تعداد کمی از آنها را در این سفر همراهی می کنیم، وی از استقبال یزد از مسافرانش سپاسگزاری نمود و آن را یک رفتار خردمندانه برای جذب گردشگر دانست.

این فعال گردشگری سوئیس افزود: ایران در حال ورود به بازار گردشگری است و نیاز به آموزش عمومی خصوصاً فعالان گردشگری محسوس است، این اتوبوس گردشگری که مسیر حرکت خود را بر روی اتوبوس نیز درج کرده برای اولین بار از مبداء برن سوئیس حرکت نموده و پس از گذشتن از کشورهای ایتالیا، یونان و ترکیه از مرز بازرگان وارد ایران شده و پس از عبور از شهر های تبریز، همدان، اصفهان وشیراز عصر دیروز وارد یزد شد ، این اتوبوس در مسیر برگشت خود پس از گذر از شهرهای کاشان، تهران، کرج، چالوس و انزلی مسیر خود را به مقصد سوئیس ادامه خواهد داد.






سایت خبری یزد فردا