زمان : 03 Khordad 1394 - 13:12
شناسه : 105214
بازدید : 2694
پيام فرماندار يزد به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزاد سازي خرمشهر پيام فرماندار يزد به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزاد سازي خرمشهر

فرماندار يزد در پيامي سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر (روز  ملي مقاومت، ايثار و پيروزي) را ، حماسه‌اي جاويد و نماد اراده ملت سربلند ايران دانست.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌ محمود شاكري شمسي در اين پيام آورده است:

سوم خرداد، یادآور جانفشانی‌ها و ایثار شهیدان و رزمندگان اسلام، ابتکار عمل فرماندهان، صلابت و پایداری ملت ایران و اوج خداباوری و خلوص بنيانگذار انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) بود که فرمود: "فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزشهای اسلامی است".

 بی شک آزادی خرمشهر عزیز را باید مرهون تلاش و استقامت رزمندگان خود باور و خدا محوری دانست که با سر دادن شعار آزادی و آزادگی و تبعیت از رهنمودهای رهبر و مقتدای خویش داستان عشق و دلدادگی  به ولایت را ماندگار نمودند.

سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر كه در تقويم رسمي كشور به عنوان روز ملي مقاومت، ايثار و پيروزي نامگذاري شده است به عنوان نقطه عطفي در تاريخ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به ثبت رسيده است لذا ضروري است تا همه نهادها و ارگان ها و همچنين مردم شريف و قهرمان نسبت به گراميداشت اين روز بزرگ همت گمارند.

 اينجانب ضمن تبريك سالروز آزاد سازي خرمشهر و گراميداشت یاد و خاطره امام بزرگوار و شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، توفيقات همگان را در مسير معرفي و پاسداشت اين روز بزرگ را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.