زمان : 07 Khordad 1394 - 14:13
شناسه : 105431
بازدید : 2484
باید از تمامی ظرفیت های موجود برای گسترش ورزش در بخش ندوشن استفاده کرد باید از تمامی ظرفیت های موجود برای گسترش ورزش در بخش ندوشن استفاده کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه بخش ندوشن ظرفیت های خوبی برای توسعه ورزش دارد، گفت: برای نهادینه تر کردن ورزش در میان افراد باید از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موجود استفاده شود.

جلسه بررسی مسائل و مشکلات ورزشی بخش ندوشن صبح چهارشنبه با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، محدرضا دهقانی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان میبد ، فرزین خادمی بخشدار ندوشن،محمود سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر ندوشن و جمعی از ورزشکاران در شهرداری ندوشن تشکیل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت: ورزش علاوه بر اینکه نشاط و شادابی جامعه را به همراه دارد، در پویایی و رشد جامعه نیز تاثیر بسزایی دارد.

شریعتی تصریح کرد: اگر ورزش همگانی در جامعه به فرهنگ تبدیل شود، می‌توان ادعا کرد که سلامت همگانی و کاهش انواع بیماری‌ها در جامعه پدیدار خواهد شد.

وی افزود : زمانی ورزش در جامعه نهادینه می‌شود که بتوان با اقداماتی اصولی و برنامه‌ریزی شده، مقوله ورزش را به فرهنگی عمومی در جامعه تبدیل کرد و در همین راستا استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در جامعه الزامی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: ندوشن از ظرفیت های خوبی در ورزش برخوردار است که می توان با رفع مشکلات و گسترش زیرساخت ها ورزش را در این بخش نهادینه کرد.

در پایان این نشست جمعی از ورزشکاران بخش ندوشن به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

لازم به ذکر است مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد پس از این نشست از اماکن ورزشی بخش ندوشن بازدید به عمل آورد.