زمان : 08 Khordad 1394 - 05:32
شناسه : 105441
بازدید : 2277
استان یزد جزو رشته های برجسته در رشته شنای پیوند اعضا در کشور است سرمربی تیم ملی شنای پیوند اعضای کشور استان یزد جزو رشته های برجسته در رشته شنای پیوند اعضا در کشور است

سرمربی تیم ملی شنای پیوند اعضای کشور با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های متعدد به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی مربیان در ماده های مختلف رشته شنا در کشور گفت: استان یزد جزو رشته های برجسته در رشته شنای پیوند اعضا در کشور است.

محمد حسین اقبالی در گفت و گو با خبرنگار امیررضازاده خبرنگار یزد فردا، با بیان اینکه مسابقات بین المللی پیوند اعضاء هر دو سال یک بار برگزار می شود اظهار داشت: بیش از 60 کشور در مسابقات المپیک شنای پیوند اعضاء در این دوره شرکت می کنند.

سرمربی تیم ملی شنای پیوند اعضاء گفت: تیم ملی شنای پیوند اعضای ایران در مسابقات بین المللی فرانسه از بین 75 کشور شرکت کننده جهان مقام 5 المپیک پیوند اعضاء جهان را به خود اختصاص داده است.

اقبالی افزود: 20 دوره مسابقات جهانی شنای پیوند اعضاء از اول شهریور در کشور آرژانتین و با حضور ورزشکاران مختلف با ردیف های مختلف سنی شرکت خواهند کرد.

وی ملاک در انتخاب ورزشکاران برای تیم ملی شنای پیوند اعضاء را کسب رکورد و زمان کسب شده در زمان مسابقات انتخابی عنوان کرد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار در مورد ارزیابی هیئت شنای پیوند استان یزد تصریح کرد: استان یزد در رشته شنا در بخش های ورزشکاران سالم و پیوند اعضاء جزو استانهای پیشتاز و برجسته در کشور بوده است.