زمان : 11 Tir 1394 - 09:37
شناسه : 106912
بازدید : 2560
پيام استاندار يزد به مناسبت سالگرد شهادت حضرت آيت ا... صدوقي(ره) پيام استاندار يزد به مناسبت سالگرد شهادت حضرت آيت ا... صدوقي(ره) استاندار يزد به مناسبت سي وسومين سالروز شهادت حضرت ايت الله صدوقي(ره) و همچنين سالروز ارتحال حضرت حجت الاسلام والمسلمين حاج شيخ محمدعلي صدوقي نماينده ولي فقيه و امام جمعه فقيد يزد پيامي صادر نمود.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد " سيد محمد مير محمدي" در اين پيام اورده است: یازدهم تیرماه 1361 يادآور سالروز عروج ملكوتي يار صديق امام راحل(ره) و عالم رباني و مجاهد صمداني و دانشمند وارسته، حضرت آیت الله صدوقی(ره) است. كه مبارزي خستگي ناپذير و زاهدي بي ريا بود و خدمت به مردم محروم و رنج كشيده را راه سعادت انسان مي‌دانست او از استوانه‌هاي انقلاب اسلامي بود كه فيض شهادت يافت و به وصال يار شتافت و به معراج پرواز كرد و در ماه مبارك رمضان، جان پاك و عزیز خود را در راه بقای ارزش های متعالی اسلام ناب محمدی(ص) به محبوب خویش تقديم و به آرزوي خود رسيد. در فقدان اين رادمرد عزت و شرف،  بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران فرمود: "اسلام، خدمتگزاری متعهد و ایران، فقیهی فداكار و استان یزد، سرپرستی دانشمند را از دست داد."
همچنين اين ايام مقارن است با سالروز ارتحال يادگار اين شهيد والامقام و نماينده ولي فقيه و امام جمعه فقيد يزد، حضرت حجت الاسلام والمسلمين حاج شيخ محمدعلي صدوقي که همواره با ايمان راسخ و قلبي مالامال از محبت و ايثار در همه صحنه‌هاي انقلاب اسلامي حضور داشت و عالمي پرهيزکار، خدمتگزار و فداکار و دوستدار مردم كه خدمت ارزنده و ماندگارش براي هميشه در ياد و خاطره مردم قدرشناس دارالعباده و دارالعلم يزد جاودان خواهد ماند.
ضمن گراميداشت ياد و خاطره اين بزرگواران از آحاد مردم شهیدپرور استان دارالعباده و دارالعلم یزد دعوت می شود با حضور صميمانه خود در مجلس بزرگداشتي كه پنجشنبه شب 11 تيرماه بعد از افطار در مسجد روضه محمديه (حظيره) برگزار ميگردد شركت نموده و با شهداي ميهن اسلامي و امام شهدا تجديد پيمان نمائيم.