زمان : 11 Mordad 1394 - 23:46
شناسه : 108652
بازدید : 4534
مدیر عامل شرکت مخابرات از مرکز آموزش بازدید کرد مدیر عامل شرکت مخابرات از مرکز آموزش بازدید کرد مدیر عامل شرکت مخابرات استان یزد از یازدهمین همایش تخصصی معرفی رشته‌های دانشگاه و مشاوره انتخاب رشته در مرکز آموزش و پژوهش مخابرات بازدید کرد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان یزد با هدف آشنایی داوطلبان آزمون سراسری سازمان سنجش با رشته‌های مختلف دانشگاهی و کمک به انتخاب رشته بهتر یازدهمین دوره معرفی رشته‌های دانشگاهی برگزار شد.

در این دوره که با حمایت شرکت مخابرات استان یزد و با حضور انجمن دانش آموختگان  دبیرستان‌های نمونه یزد ، کانون دانشجویان یزدی دانشگاه تهران ، مجمع دانشجویان یزدی دانشگاه صنعتی اصفهان از تاریخ 3 تیر ماه برگزار شد، مدیر عامل شرکت مخابرات استان ضمن بازدید از این همایش در جریان نحوه و آموزش متقاضیان انتخاب رشته توسط مشاورین برجسته استان و همچنین  برگزاری کلاسهای آموزشی قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید یکی از مزایای این دوره را معرفی تخصصی رشته‌های دانشگاهی توسط دانش آموختگان هر رشته به صورت حضوری دانست. گفتنی است تا کنون نزدیک به 150 نفر متقاضی انتخاب رشته به این مرکز مراجعه کرده‌اند. یادآور میشود شرکت مخابرات استان یزد یکی از حامیان  و پشتیبانان برگزاری این همایش تخصصی  بوده است.