زمان : 11 Mordad 1394 - 09:54
شناسه : 108664
بازدید : 5478
برطرف شدن مشكلات دسترسي جانبازان به سالن هاي ورزشي فرماندار يزد خواستار شد؛ برطرف شدن مشكلات دسترسي جانبازان به سالن هاي ورزشي فرماندار يزد در جلسه شوراي مشورتي ايثارگران شهرستان يزد گفت: بايد شرايط استفاده از امكانات ورزشي را تسهيل نماييم تا جامعه ایثارگر شهرستان بتوانند از سالن هاي ورزشي و استخرها به نحو بهتري بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، جلسه شوراي مشورتي ايثارگران شهرستان يزد با حضور فرماندار، مديركل ورزش و جوانان استان، مشاورين استاندار در امور ايثارگران و امور تحول و سلامت اداري و ساير اعضاء تشكيل شد.

"محمود شاكري شمسي " در اين جلسه با بيان اينكه توسعه فعاليت هاي ورزشي جامعه ايثارگران نقش بسيار مهمي در افزايش سلامت جسمي، روحي و نشاط اين عزيزان دارد اظهار داشت: انجام فعالیت های ورزشی، موجب شادابی و ارتقا روحیه جانبازان و ایثارگران و خانواده های آنها و جلوگیری از بروز بسیاری از مسائل و مشکلات ناشی از خانه نشینی آن ها می شود.

فرماندار يزد افزود: توجه به امر ورزش و توسعه امكانات ورزشي جامعه ايثارگران و خانواده هاي آنان بايد مورد توجه جدي تر نهادهاي دولتي و غيردولتي نظير بنياد شهيد و امور ايثارگران، ورزش و جوانان، هيئت ورزشهاي جانبازان و معلولان و... قرار گيرد.

وي با تأكيد به اينكه برطرف شدن مشكلات دسترسي جانبازان به سالن هاي ورزشي بايد در اولويت قرار گيرد خاطرنشان ساخت: بايد شرايط استفاده از امكانات ورزشي را تسهيل نماييم تا جامعه هدف بتوانند از سالن هاي ورزشي و استخرها به نحو بهتري بهره مند شوند.

"شاكري شمسي " اضافه كرد: برگزاری مسابقه ، یکی از برنامه های همیشگی هیات ورزش های جانبازان و معلولان يزد بايد باشد، كه از اين رو نتیجه برگزاری مداوم این مسابقات، شناسايي استعدادهاي جدید برای ورزش جانبازان و معلولان در رشته هاي مختلف مي باشد.

وي گفت: با توجه به قانون ادارات و نهادهاي اجرايي شهرستان يزد در صورت مراجعه جامعه ايثارگران جهت استفاده از امكانات ورزشي موظف به ارائه تخفيف 50 درصدي از اين امكانات هستند.

فرماندار يزد در پايان تصريح كرد: احترام و تکریم ایثارگران و اهمیت و توجه به هدف هایی که در مسیر ایثارگری انجام شده نشان دهنده اين است كه فرهنگ ايثار و شهادت و پیشتازان آن که همان شهدا، جانبازان و آزادگان و خانواده های آنها هستند، همواره مورد توجه جامعه قرار گرفته اند.

در اين جلسه " مسعود شريعتي " نيز نسبت به تأمين امكانات، مربي و همچنين فضاهاي ورزشي اقدام لازم توسط اداره كل ورزش و جوانان استان يزد صورت پذيرد.