زمان : 16 Mordad 1394 - 01:18
شناسه : 108921
بازدید : 48197
گزارش تصویری : سرهنگ مزیدی معاون جدید اجتماعی نیروی انتظامی  استان یزد  با حضور اصحاب رسانه استان توسط فرمانده انتظامی استان معرفی شد به مناسبت روزخبرنگار با حضور فرمانده انتظامی استان یزد گزارش تصویری : سرهنگ مزیدی معاون جدید اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد با حضور اصحاب رسانه استان توسط فرمانده انتظامی استان معرفی شد

رسانه ها در ارتقاء امنیت روانی جامعه نقشی کلیدی دارند

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : فرمانده انتظامی استان یزد در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: امروزه تولید امنیت با مشارکت همه دستگاه ها و همراهی مردم به ویژه رسانه ها امکان پذیر خواهد بود و رسانه ها در ارتقاء امنیت روانی جامعه نقشی کلیدی دارند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: صبح امروز نشست خبری فرمانده انتظامی استان یزد به منظور تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل سالن شهید وزیری ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

در این نشست که باحضور خبرنگاران و تعدادی از معاونین و روسای پلیس های تخصصی، برگزار شد سردار "ایرج کاکاوند" ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به ویژه شهدای ناجا و شهدای خبرنگار ،نقش رسانه ها در ایجاد امنیت روانی جامعه و ارتقاء احساس امنیت را نقشی کلیدی دانست.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: امروزه تولید امنیت با مشارکت همه دستگاه ها و مشارکت مردم به ویژه رسانه ها امکان پذیر خواهد بود و بایستی به این مهم، توجه شود.

وی ضمن اشاره به حساسیت و اهمیت کار خبرنگاران در حوزه امنیت افزود: آنچه که پلیس از خبرنگاران انتظار دارد صداقت، شفافیت و انصاف در گزارش ، اخبار و مهمتر از همه رعایت اخلاق رسانه ای است.

وی پلیس را پذیرای انتقاد سازنده و عالمانه دانست و ادامه داد: پلیس نیاز دارد موارد و مشکلاتی را که دغدغه و نگرانی مردم است از طریق رسانه ها دریافت کند و با تمرکز و شتاب بیشتری، در اولویت کار خود قرار دهد.

کاکاوند ضمن بیان اینکه معاونت اجتماعی پل ارتباطی پلیس با اصحاب رسانه است و با تاکید بر نقش موثر و مهم در ارتباطات و تعاملات دو سویه، ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ کفاش پناه، سرهنگ مزیدی را به عنوان معاون جدید اجتماعی استان یزد به اصحاب رسانه، معرفی کرد.




سایت خبری یزد فردا