زمان : 16 Mordad 1394 - 01:04
شناسه : 108924
بازدید : 10858
رتبه اول پلیس فتا استان یزد در کشور رتبه اول پلیس فتا استان یزد در کشور

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : فرمانده انتظامی استان یزد در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: امروزه تولید امنیت با مشارکت همه دستگاه ها و همراهی مردم به ویژه رسانه ها امکان پذیر خواهد بود و رسانه ها در ارتقاء امنیت روانی جامعه نقشی کلیدی دارند.

به گزارش یزدفردا: صبح امروز نشست خبری فرمانده انتظامی استان یزد به منظور تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل سالن شهید وزیری ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

در این نشست که باحضور خبرنگاران و تعدادی از معاونین و روسای پلیس های تخصصی، برگزار شد سردار "ایرج کاکاوند" ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به ویژه شهدای ناجا و شهدای خبرنگار ،نقش رسانه ها در ایجاد امنیت روانی جامعه و ارتقاء احساس امنیت را نقشی کلیدی دانست.

رتبه اول پلیس فتا استان یزد در کشور

فرمانده انتظامی استان یزد از رتبه اول پلیس فتا استان یزد در کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: پلیس فتا استان یزد در خصوص کشف جرایم سایبری، رتبه اول کشوری را در چهار ماهه ابتدایی سالجاری به خود اختصاص داده است.

کاهش 12 درصدی تلفات جاده ای و افزایش 4 درصدی تصادفات درون شهری

رئیس پلیس استان یزد ضمن اشاره به کاهش 12 درصدی تلفات جاده ای این استان افزود: در تصادفات درون شهری نیز افزایش 4 درصدی را داشته ایم که با پیگیری های مستمر و جلسات داخلی و برون سازمانی در حال برون رفت از این معضل هستیم.