زمان : 12 Mehr 1394 - 15:03
شناسه : 111583
بازدید : 4658
همزمان با عید سعید غدیرخم رستوران باغ سنگی شروع به کار کرد همزمان با عید سعید غدیرخم رستوران باغ سنگی شروع به کار کرد

آیین شروع به کار رستوران باغ سنگی سانیج شهرستان تفت با حضور معاونین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری این اداره کل ضمن تبریک عید سعید غدیرخم گفت: شهرستان تفت یکی از شهرستانهای ییلاقی استان می باشد که پتانسیل های ارزنده ای در جذب گردشگران داخلی دارا می باشد که در این راستا روستاهای مختلف از جمله سانیج و سخوید به دلیل قرارگیری در دامنه شیرکوه و پتانسیل برف گیر بودن و داشتن پیست اسکی حائز اهمیت است.

محمدرضا نصیری با اشاره به قرار گرفتن سانیج در مسیر پیست اسکی سخوید و همچنین تمایل زیاد گردشگران داخلی به استفاده از روستاهای ییلاقی اظهار داشت: ضرورت توسعه زیرساختهای اقامتی ـ پذیرایی و رفاهی در این روستاها دوچندان می باشد.

وی خاطرنشان ساخت: به منظور رفاه بیشتر بهره برداران، ایجاد تأسیسات گردشگری در پیست اسکی سخوید در مرحله عقد قرارداد با پیمانکار می باشد و آماده سازی آن برای فصل زمستان آغاز شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: پروژه باغ سنگی که توسط بخش خصوصی اجرا شده، حجم سرمایه گذاری آن بالغ بر ده میلیارد ریال می باشد و طرح توسعه آن مشتمل بر احداث استخر ماهی گیری، آلاچیق، پارک کودکان و ... می باشد که در فازهای بعدی به اجرا در خواهد آمد.




سایت خبری یزد فردا