زمان : 15 Mehr 1394 - 12:16
شناسه : 111778
بازدید : 4738
ديدارفرماندار بافق واعضای هیات مدیره باشگاه ورزشي آهن با رئيس فدراسيون فوتبال ديدارفرماندار بافق واعضای هیات مدیره باشگاه ورزشي آهن با رئيس فدراسيون فوتبال

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ رئیس فدراسیون فوتبال جمهوري اسلامي ايران در نشست خود با فرماندار بافق ، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی و اعضای هیات مدیره باشگاه آهن گفت: تلاش و پشتکار باشگاهها در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی باعث می شود تا تیم های ملی ایران در مسابقات آسیایی و جهانی افتخار آفرین باشند.

علی کفاشیان افزود: قسمت اعظم زحمت و تلاش را باشگاهها برای تربیت و پرورش بازیکنان انجام می دهند و 20 درصد باقیمانده از طرف فدراسیون برای هماهنگی و یک دست شدن تیم ها برای حضور درمسابقات صورت می گیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: باشگاهها باید در بخش استعدادیابی ، اهمیت دادن به تیم های پایه، تیمداری در بخش بانوان فعال تر از گذشته ظاهر شوند تا ورزش فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.

در پايان اين نشست به منظورهمكاري فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران دربرگزاري كلاسهاي داوري ومدرسه فوتبال ، برگزاري اردوهاي تيم ملي با باشگاه ورزشي آهن و مساعدت و كمك به فوتبال بافق مقرر شد تفاهم نامه اي تنظيم وبه امضا طرفين خواهد رسيد.