زمان : 03 Aban 1394 - 19:11
شناسه : 112874
بازدید : 11799
نبستن کمربند ایمنی عامل۵۰ درصد مرگهای ناشی از حوادث رانندگی است/حضور هیات بلندپایه رنو در نگین خودرو اخبار بازار خوودرو در ایران و جهان نبستن کمربند ایمنی عامل۵۰ درصد مرگهای ناشی از حوادث رانندگی است/حضور هیات بلندپایه رنو در نگین خودرو

یزدفردا:تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴/حضور هیات بلندپایه رنو در نگین خودرو

مدیرکل مناطق آفریقا، خاورمیانه و هند شرکت رنو از امکانات و عملکرد نگین خودرو تمجید کرد.

،در نیمه ماه سپتامبر و همزمان با حضور وزرای کشاورزی و اقتصاد فرانسه در ایران، هیات بلندپایه رنو از امکانات شرکت نگین خودرو بازدید کردند.

 اعضای این هیات شرکت رنو که به سرپرستی آقای Cambier، مدیرکل مناطق آفریقا، خاورمیانه و هند،  به ایران عزیمت کرده بودند شامل آقای Tenembaum مدیرکل توسعه کسب و کار رنو، آقای Wertans مدیرکل فروش رنو و آقای Bellieudمدیرکل خدمات پس از فروش رنو بود که گروهی از مدیران و کارشناسان رنو، این هیات را همراهی می کردند.

369

در بازدیدی که از تعمیرگاه مرکزی شرکت نگین خودرو، واقع در شرق تهران، به عمل آمد آقای Cambier از آقای حسینی، مدیرعامل شرکت نگین خودرو، بابت استانداردسازی صورت گرفته و فرایند ارائه سرویس های فنی به مشتریان تشکر و قدردانی کرده و بر نقش موثر خدمات پس از فروش کارآمد و مطلوب بر ارتقای سطح رضایت مندی مشتریان تاکیدکردند.

در ادامه این بازدید، گروه در انبار قطعات شرکت حاضر شدند و ضمن بررسی میزان موجودی و نرخ خروج کالا از انبار، نکاتی را جهت بهبود فرایندهای داخلی اعلام کردند.

پس از این بازدید از تعمیرگاه مرکزی، برنامه توسعه شرکت نگین خودرو در دوره زمانی ۳ ساله به مدیران شرکت رنو ارائه شد و با توجه به برنامه های آتی که اعلام شد، آقایCambier نکاتی را در خصوص تجارب برند رنو در کشورهای مختلف اعلام داشتند و آقای حسینی نیز بر اهمیت اجرای صحیح آنها و بومی سازی برخی موارد نیز تاکید کردند.

در بخش پایانی این بازدید، این هیات در محل نمایشگاه مرکزی نگین خودرو واقع در بلوار ارتش حاضر شده و کارشناسان فروش شرکت اقدام به معرفی محصولات موجود در این شعبه کردند. آقای Wertans مدیرکل فروش رنو نیز، ضمن ابراز خوشحالی از اجرای دموی استاندارد خودرو در هنگام فروش، از سطح بالای اطلاعات فنی کارشناسان فروش قدردانی کردند.

همچنین در ادامه شکوهی، مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو، توضیحاتی در خصوص فرایند نظرسنجی از مشتریان و مشخصات جمعیت شناختی مشتریان ارائه کرد.

325

پس از بازدید از امکانات شرکت، جلسه ای جهت ارزیابی بازار ایران، عملکرد نگین خودرو در سال ۲۰۱۵ و برنامه شرکت در سال ۲۰۱۶ با حضور مدیران ارشد دو مجموعه برگزار شد.

در بخش جمع بندی آقای Cambier  ضمن ابراز رضایت از شرایط موجود از آقای حسینی درخواست کردند تا نسبت به طراحی و آماده سازی برنامه جامع ۱۰ ساله با در نظرگرفتن عوامل موثر اقتصادی، اجتماعی، جمعیتی و سیاسی و ارسال آن به شرکت رنو اقدام شود.

وی در پایان تصریح کرد: به جهت رعایت استاندارد های رنو در شبکه نمایندگان شرکت نگین خودرو و عملکرد درخشان این شرکت در زمینه های مختلف فروش، خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتریان، نمایندگی رسمی قطعات کلیه محصولات برند رنو در ایران به شرکت نگین خودرو واگذار شد.


 

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴

نبستن کمربند ایمنی عامل۵۰ درصد مرگهای ناشی از حوادث رانندگی است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: نبستن کمربند ایمنی عامل ۵۰ درصد از مرگهای ناشی از حوادث رانندگی در شش ماه اول امسال در این استان بوده است.

به گزراش ایرنا ،سرهنگ مهدی حسنی افزود: در این مدت ۸۰ درصد از جان باختگان حوادث رانندگی برون شهری این استان سرنشینان خودروها به ویژه سرنشینان عقب بوده اند.
وی بیان کرد: کشته شدگان حوادث رانندگی در شش ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد کاهش یافته است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز از مهمترین تخلفات حادثه ساز این استان در شش ماه اول امسال بوده است.
سرهنگ حسنی اظهار کرد: بیشترین فراوانی حوادث رانندگی در این مدت در محورهای ساوه -تهران، آزاد راه ساوه – تهران، اراک – سلفچگان و اراک- بروجرد رخ داده است.
وی گفت: بیشترین آمار کشته شدگان حوادث رانندگی این استان در شش ماه اول امسال به ترتیب مربوط به خودروهای پراید، پژو ۴۰۵، سمند و موتورسیکلت بوده است.
وی گفت: متولیان امر در بحث خودرو سازی باید در حوزه ایمنی حساس تر و مسئولانه تر وارد کار شوند و همه تلاش خود را برای تولید خودروهای با کیفیت به کار گیرند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: اگر رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کنند، خودرو سازان خودروهای با کیفیت تولید کنند و پلیس نیز وظایف محوله خود را انجام دهد سوانح رانندگی کنترل می شود.
سرهنگ حسنی افزود: سه سال متوالی است که این استان شاهد کاهش کشته شدگان ناشی از حوادث رانندگی است و سال گذشته در انضباط ترافیکی و کاهش تلفات رتبه برتر کشور را کسب کرد.
وی بیان کرد: این پلیس همه توان خود را برای کاهش هرچه بیشتر حوادث رانندگی به کار گرفته و از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
از ابتدای امسال تاکنون ۲۷۰ نفر بر اثر حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.