زمان : 19 Aban 1394 - 15:11
شناسه : 113964
بازدید : 6849
«نقاشی» فیلمساز اردکانی روی میز تدوین «نقاشی» فیلمساز اردکانی روی میز تدوین
فیلم داستانی «نقاشی» محصولی از حوزه هنری یزد به کارگردانی رضا صفدرخان در اردکان در حال تولید است.
تصویربرداری فیلم داستانی «نقاشی» به نویسندگی و کارگردانی رضا صفدرخان در شهرستان اردکانی پایان یافت و هم اکنون روی میز تدوین قرار دارد.
این فیلم کوتاه هفت دقیقه ای با موضوع اجتماعی و مذهبی به سفارش حوزه هنری استان یزد و با مشارکت شهرداری و فرمانداری شهرستان اردکان ساخته می شود.
کارگردان فیلم «نقاشی» در خصوص ششمین اثرش گفت: سعی کرده ام این فیلم به لحاظ پردازش فیلمنامه و دکوپاژ خوش ساخت تر و حرفه ای تر از آثار قبلی ام باشد و امیدوارم مخاطب از تماشای آن لذت ببرد.
رضا صفدرخان افزود: «نقاشی» حرفش را با زبان هنر می زند و با زبان کلیشه و شعار بیان نمی شود.
وی ادامه داد: در این فیلم زهره عبدالله زاده، سینا اقبالی و هانیه دهستانی به ایفای نقش می پردازند و یک خانواده سه نفره را تشکیل می دهند.
این فیلمساز جوان اردکانی با بیان اینکه پیش تولید این فیلم 20 روز طول کشید، افزود: در حال حاضر تصویر برداری فیلم به پایان رسیده و هم اکنون در مرحله تدوین و صداگذاری است.
وی ادامه داد: امیر حاجی ده آبادی تصویر برداری این فیلم را بر عهده داشته و میثم پور آقا کوچک تدوین و صدا گذاری آن را انجام می دهد.
به گفته وی، غلامرضا تاجی به عنوان دستیار کارگردان، علی عبدالحسینی: صدابردار، محمد حسین افضلی: دستیار تصویر بردار، محمدرضا سعیدی پناه: منشی صحنه، محمد مهدی حاجی: عکاس و محمد رضا کریمی:  مسئول فنی، دیگر عوامل این فیلم را تشکیل می هند.
رضا صفدرخان متولد 1371 در اردکان، دارای مدرک کاردانی برق صنعتی از دانشگاه علمی کاربردی اصفهان است.
این هنرمند فعالیت هنری خود را از سال 1387 در زمینه فیلمسازی، فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی آغاز کرده و تاکنون شش فیلم داستانی و مستند ساخته است.
فیلم های داستانی «ابدی»، «احساس»، «داد»، «رضا»، «نقاشی» و مستند «سبک بالان عاشق» از ساخته های این کارگردان جوان است.
تاکنون فیلم های داستانی «ابدی» و «احساس» به ترتیب از شبکه های قرآن و تابان پخش شده است.