زمان : 20 Aban 1394 - 11:10
شناسه : 114072
بازدید : 9041
 برگزاری نخستین مسابقات آزاد تکنسین های برتر ایران(1 نظر) برگزاری نخستین مسابقات آزاد تکنسین های برتر ایران(1 نظر)

مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد از یرگزاری نخستین مسابقات آزاد تکنسین های برتر ایران از نوزدهم تا بیست و نهم آبان ماه سال جاری خبر داد.

       به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:  حبیب ا...کارگر ضمن اعلام این خبر افزود: مسابقات آزاد تکنسین های برتر ایران در سه مرحله ی پایه و عمومی، تخصصی و عملی با پشتیبانی مستمر سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و مشارکت بخش خصوصی و آکادمی مهندسی شرکت سامسونگ برگزار می شود؛ که مرحله مقدماتی این مسابقات از نوزدهم تا بیست و نهم آبان ماه سال جاری  انجام می شود و یکصد نفر برتر در هر گرایش به مرحله نیمه نهایی که از دوم تا چهارم آذر ماه سال جاری برگزار می شود راه می‌یابند.

وی ادامه داد: مرحله نهایی مسابقات آزاد تکنسین های برتر ایران پس از معرفی حداقل 10 نفر راه یافته در هر گرایش به مرحله پایانی برپا می شود.

کارگر افزود: مسابقات آزاد تکنسین های برتر در چهار گرایش تلفن همراه و تبلت، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و دستگاه‌های تهویه متبوع برگزار می شود.

کارگر بیان داشت: علاقمندان می توانند برای شرکت در مرحله نخست مسابقات مذکور به صورت آنلاین از تاریخ 19-8-94 تا 29-8-94  با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.techolympiad.ir  به طور همزمان نسبت به ثبت نام و شرکت در مسابقه اقدام کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی توأم با مشتری مداری در میان تکنسین‌های محصولات خانگی، شناسایی نخبگان و استادکاران مهارتی، معرفی برترین تکنسین‌ها به مردم، صنایع و شرکت های مرتبط، ایجاد فرصت های شغلی بر اساس مهارت های تخصصی، ترویج بهترین مهارت‌ها بین تکنسین‌های کشور از اهداف المپیاد تکنسین‌های ایران است.