زمان : 25 Aban 1394 - 10:42
شناسه : 114350
بازدید : 8777
پيش بيني تمهيدات لازم براي مقابله با حوادث طبيعي احتمالي در روستاها بخشدار مركزي يزد در جمع دهياران خواستار شد؛ پيش بيني تمهيدات لازم براي مقابله با حوادث طبيعي احتمالي در روستاها

بخشدار مركزي يزد گفت: دهياران بايد تمهيدات لازم را براي پيشگيري از وقوع و مقابله با حوادث طبيعي در روستاها به كار گيرند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌ " حسين عسكرزاده " در جلسه اي به منظور بررسي راهكارهاي مقابله با حوادث و بحران هاي طبيعي كه با حضور كليه دهياران روستاهاي بخش مركزي يزد برگزار شد، گفت: بنابر گزارش هاي اعلام شده توسط هواشناسي در جلسه ستاد مديريت بحران شهرستان در دو فصل پائيز و زمستان بارش ها و سرما نسبت به سال قبل معمولی خواهد بود.

بخشدار مركزي يزد خواستار آمادگي همه جانبه تمامي دهياران برای مقابله با حوادث طبيعي احتمالي در روستاهاي بخش مركزي شد و افزود: آمادگي مردم و مسئولين براي مقابله با بحران از اهميت خاصي برخوردار است لذا ضروري است برنامه ريزي هاي لازم در اين زمينه صورت پذيرد.

وي تأكيد كرد: بايد به گلخانه داران و نانوايان به منظور در نظر گرفتن سوخت جايگزين نيز اطلاع رساني شود تا تمهيدات لازم را براي مواقعي كه با افت فشار گاز روبرو هستيم،‌ را در نظر بگيرند.

" عسكرزاده " در پايان تصريح كرد: دهياران از مسير سيل بند و چاه هاي جذبي در روستاها بازديد تا در صورت وجود نواقص، مسائل و مشكلات آن مرتفع شود.