زمان : 07 Azar 1394 - 13:25
شناسه : 114815
بازدید : 13875
دیدار آیت الله ناصری با اعضای جوانان هلال احمر شهرستان یزد دیدار آیت الله ناصری با اعضای جوانان هلال احمر شهرستان یزد نشست جوانان با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در راستای برگزاری سلسله نشست های جوانان با مسئولین استان ، با حضور اعضای جوانان هلال احمر هلال احمر شهرستان یزد و تعدادی از نمایندگان سازمانهای مردم نهاد برگزار شد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این نشست گفت: تعیین مبنای درست در زندگی مهم‌ترین اصل در سعادت دنیوی و آخروی انسان خواهد بود و اگر مبنای زندگی را انسان اشتباه قرار دهد تمام اهدافش بر همین مبنای نادرست استوار و در نتیجه خروجی مدنظر خود را نخواهد یافت.

آیت الله ناصری افزود: نداشتن هدف در زندگی یکی از مسائلی است که مورد غفلت است و جوامع بشری از آن غافل شده اند و به همین دلیل حیران و سرگردان شده اند.

وی اظهار داشت: هدف انسان در زندگی رسیدن به خدا و کسب بالاترین درجه بندگی پروردگار است  که با تلاش در این مسیر به کمال و عظمت خواهند رسید.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد:جوانان ما که آینده سازان این مرز و بوم هستند هم باید با داشتن هدف در زندگی مسیر تعالی و تقرب الهی را پیموده و با هوشیاری مسیر درست را انتخاب کنند.

لازم به ذکر است در پایان نماز مغرب و عشاء به امامت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اقامه شد.