زمان : 07 Azar 1394 - 12:43
شناسه : 114817
بازدید : 14332
سند چشم انداز ورزش استان نیازمند توجه بیشتر می باشد سند چشم انداز ورزش استان نیازمند توجه بیشتر می باشد مهندس سعیدنامه مدیرعامل موسسه هم اندیشان ورزش یزد در جلسه هیئت مدیره این موسسه که با حضور دکتر فلاح ، رئیس گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تفت و همچنین سامعی رئیس روابط عمومی هیئت ورزش های همگانی استان برگزار شد بر لزوم توجه بیشتر به سند چشم انداز ورزش استان تاکید نمود .

در این جلسه علاوه بر بحث و تبادل نظر در خصوص سند چشم انداز ورزش استان به نقش مربیان آموزش دیده و به روزآمد در هدایت تیم های ورزش استان تاکید شد. دکتر فلاح ضمن اعلام آمادگی در جهت کمک های علمی و آزمایشگاهی به ورزش استان استفاده از افراد تحصیل کرده ورزشی را در کلیه باشگاه ها و تیم های ورزشی استان ضروری خواند، هر چند تا کنون اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است .

 سامعی نیز در رابطه با راه اندازی مجدد همایش های پیاده روی محله ای که جمعه های هر هفته برگزار می شد تاکید نمود و خواستار کمک و همراهی موسسه هم اندیشان ورزش و موسسه گسترش فرهنگ حسینی که متشکل از مسئولین هیئت های مذهبی یزد می باشد شد. در ادامه آرمین رئیس هیت مدیره  ، صدیقی ، صلواتی ،  امیریان و بایسته بعنوان  سایر اعضا نیز در خصوص عملکرد چند ماهه گذشته ورزش و اداره ورزش و جوانان یزد موضوعاتی بیان نمودند .

 

سایت خبری یزد فردا