زمان : 11 Azar 1394 - 19:29
شناسه : 114967
بازدید : 20925
سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا  در قالب طرح نیابت+تصاویر سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز خبر داد: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا در قالب طرح نیابت+تصاویر

پایگاه خبری یزدفردا "سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت : داوطلبان شهرستان مهریز در قالب طرح نیابت، به دیدار خانواده معظم شهدا و جانبازان رفتند.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا "محسن زارعیان سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت : داوطلبان این جمعیت، سرکشی از خانواده معظم شهدا و جانبازان را در قالب طرح «نیابت» سازمان داوطلبان، در اولویت برنامه‌های خود انجام دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز افزود: داوطلبان این جمعیت در سطح شهرستان در قالب این طرح، به دیدار خانواده معظم شهدا و جانبازان، معلولان جسمی و حرکتی و سالمندان رفته و فارغ از سن، سمت و رتبه اجتماعی خود، با پوشیدن لباس داوطلبی جمعیت هلال احمر به همدلی، مراقبت و پرستاری از این عزیزان پرداخته و از اها بازدید و به گفتگو پرداختند.

 وی بیان داشت:  برطرف کردن نیاز روحی، همدلی و همدردی با افراد یکی از برنامه های امور داوطلبان است که در طول سال با دیدار و دلجویی از آنان صورت می پذیرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر مهریز با بیان اینکه در این طرح جمعی از داوطلبان شهرستان مهریز با مادر شهید طباطبایی و زارع دیدار و دلجویی کردند، تصریح کرد: این دیدار درمنزل شهیدای بزرگوار صورت پذیرفت که حاکی از جایگاه والای مادران فداکار شهدا در قلب تمامی اعضاء هلال احمر است.

زارعیان با اشاره به مقام والای شهدا در نزد خداوند متعال، صبر و مقاومت مادران شهدا را زینب گونه تعبیر و برای مادر بزرگوار شهید آرزوی سلامتی کرد.




سایت خبری یزد فردا