زمان : 20 Azar 1394 - 23:48
شناسه : 115504
بازدید : 123506
5 نوشیدنی برای کوچک کردن شکم - نوشیدنی های لاغر کننده 5 نوشیدنی برای کوچک کردن شکم - نوشیدنی های لاغر کننده

یزد فردا: 5 نوشیدنی برای کوچک کردن شکم

یزد فردا در این مطلب با بهترین نوشیدنی ها برای از بین بردن چربی های زائد و صاف کردن شکم آشنا شوید .

به گزارش یزد فردا نوشیدن لیموناد و یا همان شربت آبلیوی خنک در گرمای شدید تابستان ممکن است خیلی برای شما مفید و حیاتی باشد اما به آب کردن چربی های اضافه دور کمر شما هیچ کمکی نمی کند زیرا ۲ اونس لیموناد حدود ۲۵۰ کالری و ۶۰ گرم شکر دارد اما خوشبختانه نوشیدنیهای بسیاری وجود دارد که می توانید بدون احساس گناه در فصل تابستان میل کنید و حتی برخی از این نوشیدنی ها ممکن است به کاهش وزن شما هم کمک کنند. در اینجا ۵ نوشیدنی مفید که تشنگی شما را برطرف می کنند ولی وزنتان را افزایش نمی دهند را به شما معرفی می کنیم.

همچنین بخوانید : روشهای چربی سوزی و کوچک کردن شکم

آب:

وقتی می خواهید وزن کم کنید ، خیلی مهم است که بدنتان به میزان کافی آب داشته باشد . نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز به بدن شما کمک می کند تا تعادل مایعات خود را حفظ کند و علاوه بر این باعث می شود که شما بیشتر احساس سیری کنید و کمتر غذا بخورید.

آب هندوانه:

از آنجایی که آب هندوانه مانند شربت نیست و در ترکیبات آن شکر و یا مواد شیرین کننده بکار نرفته است یک نوشیدنی مفید برای تامین آب مورد نیاز بدن محسوب می شود و علاوه بر این، آب هندوانه بسیار کم کالری است. اما داشتن آب بسیار زیاد و کم کالری تنها مزیت هندوانه نیست این میوه تابستانی دارای مواد بسیار مغذی است که از بروز برخی از سرطانها جلوگیری می کند و یک اسید آمینه شناخته شده و مفید با نام آرژین نیز در ترکیبات آن وجود دارد.

چای سبز :

این نوشیدنی علاوه براینکه خطر ابتلا به سرطان و بیماریهای قلبی را کاهش می دهد برای همه بدن مفید است و مطالعات جدید نشان داده است که آنتی اکسیدانها و کاتچین های موجود در آن به کم کردن چربی های شکم کم می کند . اگر قبل از انجام تمرینات ورزشی ، چای سبز بنوشید ، این ترکیبات به شما کمک می کند که چربی بیشتری بسوزانید.

آب آناناس:

آناناس دارای آنزیمی با نام بروملین است که به شکستن پروتئین ها ، هضم غذا و از بین بردن نفخ شکم کمک می کند.

چای سرد نعنایی:

این نوشیدنی علاوه بر اینکه تشنگی شما را برطرف می کند و در فصل تابستان به شما طراوت و شادابی می دهد ، برای صاف کردن شکم شما هم مفید است.نعناع به شکم شما کمک می کند که چربی ها را بسوزاند و غذاهای پر چرب مثل برگرها و استیکها به سرعت هضم شود و به این ترتیب مانع از نفخ کردن شکم می شود.