زمان : 29 Azar 1394 - 15:03
شناسه : 115862
بازدید : 8480
استاندار يزد مطرح كرد:راه‌های استان در حوزه‌های جاده‌ای، ريلي و هوايي بايد ارتقاء يابد(  2   نظر) مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان یزد(1) استاندار يزد مطرح كرد:راه‌های استان در حوزه‌های جاده‌ای، ريلي و هوايي بايد ارتقاء يابد( 2 نظر) استاندار يزد در مراسم تكريم و معارفه مديركل راه و شهرسازي استان گفت: استان يزد با توجه به موقعيت جغرافيايي كه در آن واقع‌شده است نقش مهم و محوری در دسترسي ساير استان‌ها به راه‌های مواصلاتي و جاده‌ای دارد.

یزدفردا ":مراسم تودیع  و معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان یزد با حضور داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری کشور در یزد برگزارشد .

 به گزارش پایگاه خبری یزدفردا " روز يكشنبه 29 آذرماه مراسم تكريم و معارفه مديركل راه و شهرسازي استان با حضور معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌ای، استاندار يزد، معاون هماهنگي امور عمرانی استاندار، مديركل حوزه استاندار و سرپرست اداره كل روابط عمومي استانداري و جمعي از مسئولان استان در مجموعه فرهنگي تفريحي راه و ما يزد برگزار شد.
استاندار يزد در اين مراسم ضمن تسليت سالگرد شهادت حضرت امام حسن عسكري (ع) اظهار داشت: اگر راه‌های كشور بهسازي و استانداردسازي شود با ايمني راه‌ها جان مردم كه بسيار باارزش است در معرض خطرات احتمالي قرار نمی‌گیرد.
«سید محمد ميرمحمدي» ادامه داد: راه‌های استان در حوزه‌های جاده‌ای، ريلي و هوايي بايد ارتقاء يابد و علاوه بر اينكه به مردم استان‌های ديگر خدمت‌رسانی می‌شود لازم است با بین‌المللی شدن اين راه‌ها، مسيرهاي موردنياز در خدمت تاجران و بازرگانان كشورهاي هدف نيز قرار گيرد.
وي افزود: يكي از محورهاي توسعه در استان يزد حوزه گردشگري و ميراث فرهنگي است كه استان با بافت تاريخي ارزشمند و بی‌نظیری كه از آن برخوردار است گردشگران داخلي و خارجي زيادي را جذب كرده است.
ميرمحمدي تصريح كرد: بافت تاريخي و خشتي يزد منحصربه‌فرد و يك گنجينه غني فرهنگی و تاريخي است و اين ويژگي ممتاز جهانيان را ترغيب می‌کند تا در يزد حضور يابند و با دیدن اين بافت ارزشمند مشاهده كنند كه چگونه یزدی‌ها با فن‌آوری‌های آن زمان بين متافيزيك و فيزيك ارتباط برقرار کرده‌اند و در شرايط سخت زندگي كويري براي خود زندگي راحتی و آسودگی را رقم‌زده‌اند.
استاندار يزد در پايان سخنان خود بابیان اينكه در بين مديران دستگاه‌های اجرايي استان، روابط صميمانه و برادرانه برقرار است تأكيد كرد: موفقيت در هر دستگاهي برآيند همكاري، تعامل و تلاش همه كاركنان آن نهاد است.


در این مراسم که داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی ،میرمحمدی استاندار یزد ، سیدحسینی معاون امور عمرانی استاندار ، حجت الاسلام زارع زاده نماینده مهریز و جمعی ازمدیران کل ادارات استان یزد حضور داشتند از غلامرضا رضایی تقدیر و محمدرضا نقصان محمدی به عنوان مدیرکل راه وشهرسازی استان یزد معرفی شد.