زمان : 11 Dey 1394 - 15:12
شناسه : 116271
بازدید : 9734
زنگ شروع به کار احداث هتل پنج ستاره اردکان نواخته شد زنگ شروع به کار احداث هتل پنج ستاره اردکان نواخته شد

یزدفردا "با حضور دکتر مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور زنگ شروع به کار احداث هتل پنج ستاره کوشک اردکان به صدا درآمد.

به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا "دکتر سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور و هیئت همراه با همراهی استاندار یزد، مدیرکل میراث فرهنگی استان و جمعی دیگر از مسئولین استانی از محل احداث هتل پنج ستاره کوشک اردکان بازدید نمود و زنگ آغاز عملیات اجرایی این پروژه توسط دکتر سلطانی فر نواخته شد.

محمدمهدی شرافت عنوان کرد: این هتل در زمینی به متراژ دوازده هزار متر و با زیربنایی به متراژ هفتصد هزار احداث می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی یزد افزود: این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی با هزینه ای بالغ بر دوهزار و پانصد میلیارد ریال برنامه ریزی گردیده و امید است با حمایت این اداره کل و تلاش سرمایه گذار طی پنج سال آینده به بهره برداری کامل برسد.

این مقام مسئول تصریح کرد: باتوجه به اینکه اردکان در مسیر ترانزیتی یزد به اصفهان قرار دارد و عبور گردشگران داخلی و خارجی از این مسیر امکان پذیر است، امید است با احداث این هتل ماندگاری گردشگران در استان افزایش یابد.

وی خاطرنشان ساخت: شاخصه اصلی این هتل نمای کلی هتل است که به نوعی طراحی گردیده که با معماری سنتی و اسلامی و همچنین بافت تاریخی شهر اردکان هماهنگی دارد.

شرافت سالن جشن ها و مراسم، سالن ورزشی، پارک کودکان و نوجوانان، استخر و سونا، سوئیت های اقامتی و همچین رستوران را از جمله مکانهای دانست که در ساخت این هتل به عنوان یک هتل پنج ستاره در نظر گرفته شده است.

گفتنی است: این هتل در ورودی شهر اردکان، جنب میدان چادرملو تحت عنوان هتل پنج ستاره کوشک اردکان در حال احداث می باشد و هم اکنون عملیات گودبرداری آن آغاز گردیده است.