زمان : 25 Dey 1394 - 23:28
شناسه : 116359
بازدید : 6486
تاکید بر آمادگی پلیس در برخورد با مجرمان خطرناک تاکید بر آمادگی پلیس در برخورد با مجرمان خطرناک

یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی" فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به فصل جدید و تغییر ماموریت­های پلیس، بر آمادگی پلیس در برخورد با مجرمان خطرناک و حرفه ای تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "ایرج کاکاوند" در مراسم صبحگاه عمومی پلیس این استان ضمن اشاره به شروع فصل سرما و ماموریت­های جدید پلیس، افزود: با توجه به شروع فصل جدید، ماموریت­های پلیس نیز چه در حوزه شد آمدی و چه در حوزه های انتظامی، تغییر می کند.

سردار کاکاوند با بیان اینکه جرایم این فصل نسبت به دیگر روزهای سال، متفاوت خواهد بود خاطرنشان کرد: لازم است نیروهای پلیس با مروری بر سنوات گذشته و بررسی شیوه و شگرد مجرمان، اجازه فعالیت را از آنها در سطح استان، بگیرند.

وی ضمن اشاره به شروع طرح زمستانه پلیس ­راه و راهور استان یزد از امروز، گفت: پلیس راه و راهور باید آمادگی لازم را در بحث شد آمدی و همچنین کنترل سوانح و حوادث جاده­ای داشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر همکاری و تعامل پلیس با همه­ی دستگاه­های دخیل در این امر، اضافه کرد: مجموعه پلیس راه و پلیس راهور می­بایست با همپوشانی و تعامل لازم با دستگاه های برون سازمانی دخیل در این امر، پیش بینی و اقدامات لازم را در خصوص رفع مشکلات ترافیکی داشته باشند.

سردار کاکاوند در ادامه، وضعیت امنیتی آذرماه استان را مطلوب برشمرد و گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس در همه واحدهای انتظامی، شاهد وضعیت امنیتی مطلوب در این ماه و همچنین افزایش احساس امنیت شهروندان هستیم.

کاکاوند ضمن تاکید بر حفظ این وضعیت امنیتی در سطح استان، خاطرنشان کرد: باید با برنامه ریزی منسجم و مداوم و گشت زنی هدفمند در نقاط آلوده و محلات جرم خیز، ضمن حفظ وضعیت موجود، شاهد ارتقاء افزایش امنیت نیز باشیم.

رئیس پلیس استان یزد در پایان بر آمادگی بیش از پیش نیروهای پلیس در برخورد با مجرمان و تبهکاران خطرناک، افزود: یگان های انتظامی با هوشیاری و آمادگی بیشتر با افرادی که به هر نحو قصد ضربه زدن به آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهند کرد.