زمان : 21 Dey 1394 - 12:33
شناسه : 116584
بازدید : 6216
امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی یزد با نظم کامل در حال برگزاری است امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی یزد با نظم کامل در حال برگزاری است

 یزد فردا"دکترسید علی المدرسی از محل برگزاری امتحانات پایان ترم واحد یزد بازدید و از نزدیک در جریان برگزاری امتحانات نهایی نیمسال اول 95 -94 قرار گرفت

به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا "ایشان به منظور آگاهی بیشتر ازچگونگی کیفیت مکان برگزاری آزمونها و همچنین اطلاع از مشکلات احتمالی در حوزه امتحانات ، از قسمت های مختلف حوزه های برگزاری همچنین از قرنطینه ، مخزن فرعی ، باجه امانت و ...  بازدید و از نحوه مطلوب برگزاری امتحانات و زحمات و حضور متعهدانه کارمندان در این ایام تقدیر و تشکر نمود .

 وی طی بازدید به همکاران تاکید کرد جهت هر چه بهتر برگزار شدن این امتحانات نهایت تلاش خود را با توجه به مقررات و آیین نامه ها ی امتحانی داشته باشند .

المدرسی اظهارداشت که ما انتظار داریم همانند گذشته با موفقیت و سر بلندی در برگزاری این آزمونها که امسال فشرده تر از ترمهای گذشته است موفق باشیم.

 در این بازدید که جمعی از مسئولین نیز حضور داشتند ، دکتر المدرسی ضمن تاکید بر برنامه ریزی دقیق و منظم برای انجام امتحانات پایان ترم تا روز آخر، روند برگزاری امتحانات را مطلوب و بر هرچه بهتر برگزار شدن امتحانات تاکید کرد .

دکترالمدرسی در ادامه بازدید با بیان اینکه تمامی امکانات لازم جهت برگزاری امتحانات این دانشگاه با بهترین شرایط و در فضایی سالم فراهم شده است افزود: مجموعه همکاران با نهایت تلاش و همدلی و بدون چشم داشتی در امر برگزاری امتحانات مشارکت دارند که این زحمات ستودنی و قابل تقدیر است.

معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد یزد در این بازدید گفت : همکاری و تعامل در برگزاری امتحانات خروجی مطلوبی خواهد داشت .

این مسئول خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با دارا بودن 23 رشته دکتری و 63 رشته کارشناسی ارشد و 74 رشته کارشناسی و کاردانی و با دارا بودن نزدیک به 18000 دانشجو با پایان بردن موفقیت‌‌آمیز کلاس‌‌های ترم نیمسال اول امتحانات خود را در 4 نوبت امتحانی 10 – 8 ، 12 – 10 ، 17 - 14  و 19- 17 با حضور 38000 نوبت نفر انجام و در حال برگزاری است .