زمان : 24 Dey 1394 - 13:23
شناسه : 116658
بازدید : 8456
 حضور پررنگ بخش خصوصی در شهرستان خاتم حضور پررنگ بخش خصوصی در شهرستان خاتم
یزد فردا:فرماندار خاتم  در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ایام ا.. دهه فجر از مشارکت سازنده بخش خصوصی در اجرای پروژه های این شهرستان خبر داد.
به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا "، محمد زاده رحمانی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء افزود: کشور به حدی از ثبات و پایداری رسیده است که با تهدیدات دشمن و تحریم ها هیچ گزندی به آن وارد نمی شود.
وی خاطرنشان کرد: شاخص های اقتصادی کشور به جایی رسیده که طبق بیان ریاست محترم جمهور اتکاء به درآمد نفتی در بودجه سال 95 فقط 25 درصد می باشد و مانند اقتصادهای نوین دنیا مالیات جایگزین شده است.
وی بیان کرد: کشور ایران در تولید پسته ، کاشی و سرامیک ، انار ، زعفران، محصولات پتروشیمی و همچنین در داشتن جاذبه های طبیعی گردشگری و ذخائر معدنی دارای  رتبه های برتر در جهان  باشد و یک کشور تک محصولی نیست که آسیب پذیر باشد.
وی اظهار داشت: امیدداریم که کشور روز به روز به توان اقتصادی و نظامی اش افزوده شود و الگویی برای پیشرفت در دنیا شود.
وی ادامه داد : هر ساله پروژه های بخش دولتی در شهرستان بیشتر بوده اما در سالجاری در ایام ا.. دهه فجر افتخار می کنیم که یک رونق اقتصادی در شهرستان ایجاد شده و دهه فجر امسال پروژه های بزرگی در بخش خصوصی جهت بهره برداری و افتتاح  وجود دارد.
فرماندار خاتم اذعان داشت: این پروژه ها در بخش های گردشگری ، صنعت(شمش های فولادی) و کشاورزی می باشد همچنین در دهه فجر امسال شاهد افتتاح راه هایی هستیم که با مشارکت مردم و خیرین ساخته شده و اینگونه راهسازی می تواند نمونه و الگوی خوبی درسطح استان و کشور باشد.
 وی همچنین از تشکیل 23 کمیته تخصصی ویژه ایام ا... دهه فجر در شهرستان خاتم خبر داد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد هم در این نشست گفت: یکی از وظایف مسئولان ارائه تمدن ایران به ملت های شرق و غرب می باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد فخرالدینی سیاست زدگی را در دنیای امروز یک معزل دانست و افزود: تمام ترفندهایی که دشمن برای مهار کردن این انقلاب دارد  نقش بر آب شده است.
وی با اشاره به نفوذ دشمن اظهار داشت: دشمن قصد دارد تا در زمان انتخابات وحدت مردم ما را بر هم بزنند و در اجرای آن خللی ایجاد کند.
وی اذعان داشت: برنامه های ایام ا.. دهه فجر بیشتر باید سمت و سویش به وحدت و یکپارچگی باشد.
این مقام مسئول اضافه کرد: کتاب انقلاب، قرآن می باشد و تا زمانی که قرآن در بین ما است شایسته می باشد تا جدیت بیشتری را داشته باشیم و در کنار قرآن نیز ولایت می باشد که اگر هر کدام از این موارد کمرنگ شود ما آسیب خواهیم دید.
حجت الاسلام فخرالدینی گفت: دشمن هم اکنون یک حرکت خزنده ای را شروع کرده است تا به وسیله رسانه های مجازی و دیگر رسانه ها به اهداف خود برسد که مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.
وی بر اجرای برنامه های نو و خلاقانه در این ایام تاکید کرد و بیان کرد: برنامه های این دهه باید به خوبی توسط خبرنگاران برای مردم پوشش داده شود.