زمان : 25 Dey 1394 - 19:21
شناسه : 116691
بازدید : 10063
با وجود رکود، از یازدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات یزد استقبال شد با وجود رکود، از یازدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات یزد استقبال شد کامیتکس یازدهم از سه شنبه 22 تا پنجشنبه 25 دی‌ماه از ساعت 16 تا 21، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد(سالن‌ شهید قندی) میزبان شهروندان خواهد بود.

مسوول برگزاری نمایشگاه کامیتکس یازدهم گفت : یازدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان یزد در شرایطی آغاز به کار کرد که رکود حاکم بر بازار سرمایه شرایط خاصی را برای برندها، شرکتها و فروشگاههای فناوری اطلاعات ایجاده کرده است با اینهمه استقبال خوبی از نمایشگاه شده است.

مهدی دهقانی در گفتگو اختصاصی با یزدفردا گفت: با این وجود از نظر استقبال از نمایشگاه از سوی غرفه داران،  نزدیک به 50 شرکت ، فروشگاه و نشان فعال در حوزه فناوری توانستند با برنامه ریزی و آینده نگری هوشمندانه پا به عرصه حضور نهاده و باعث این اتفاق فناورانه در استان یزد شوند.

دهقانی افزود: کامیتکس یازدهم در مساحتی بالغ بر 7000 هزار متر از 22 تا 25 دیماه برگزار می شود و در این عرصه شاهد حضور شرکتهای بزرگ تولید کننده اسمارت فون، محصولات امنیتی، خدمات اینترنتی و نظارت تصویری ، تولیدکنندگان نرم افزار و ارائه دهندگان سخت افزار و خدمات و محصولات شبکه هستیم.

وی استقبال شهروندان از کامیتکس یازدهم را  مطلوب یاد کرد و افزود: در دو روز  گذشته استقبال شهروندان به نسبت مطلوب بوده است، با اینهمه تلاش می کنیم با اطلاع رسانی، طیف بیشتری از شهروندان در بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات سال استان یزد شرکت کنند.

دهقانی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگیهای این نمایشگاه حضور شرکتهایی است که سرمایه اصلی آنها منابع انسانی متخصص است و این شرکتها توانسته اند با سرمایه مالی کم محصولات دانش بنیان تولید کرده و در کنار شرکتهای بزرگ نظر مراجعه کنندگان را به خود جلب کند.

کامیتکس یازدهم با همت سازمان نظام صنفی رایانه و اتحادیه صنف رایانه و اتحادیه مخابراتی استان یزد از 22 تا 25 دی‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد(سالن‌ شهید قندی) برگزار خواهد شد و بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است و ساعت بازدید از نمایشگاه نیز از ساعت 16 تا 21 خواهد بود.