زمان : 26 Dey 1394 - 14:03
شناسه : 116757
بازدید : 12118
ملاقات عمومی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداردر دفتر فرمانداری میبد+تصاویر حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداردر میبد ملاقات عمومی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداردر دفتر فرمانداری میبد+تصاویر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:مسئولین در میبد باید برای حفظ اشتغال پایدار تلاش کنند

یزدفردا"معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار روز یکشنبه 20 دی‌ماه با حضور در دفتر فرماندارمیبد؛ روز ملاقات عمومی به سؤالات و خواسته‌های مردمی پاسخ داد.

به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا "سیدمحمدرضا سید حسینی بعد از ملاقات عمومی با مردم با تشکیل جلسه با صاحبان صنایع و شهرداران شهرستان میبد مسائل و مشکلات بخش صنعت و عمران و آبادانی در شهرها و روستاها را هم تشریح کرد و گفت: مشکلات اقتصادی و کمبود اعتبارات یکسری مشکلاتی را در بخش‌های مختلف ایجاد کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: برای عبور از شرایط فعلی باید بخش خصوصی، صنعت و مسئولین همه باهم تعامل و همکاری داشته باشند.

وی بابیان اینکه شهرستان میبد از شهرستان‌های صنعتی است گفت: خوشبختانه مردم در این ملاقات هیچ‌کدام از ما کمک مالی و کار نخواستند و این نشان می‌دهد که مسئولین این شهرستان در ایجاد اشتغال پایدار تلاش زیادی داشتند.

سید حسینی تصریح کرد: باید با همدلی و همکاری و هم‌افزایی مسئولین، مسائل و مشکلات مردم حل و همچنان زمینه‌های اشتغال در این شهرستان حفظ شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همچنین از گارگاه تاکسیدرمی اداره محیط زیست شهرستان بازدید نمود.