زمان : 26 Dey 1394 - 16:13
شناسه : 116780
بازدید : 7160
13 مجروح در واژگوني اتوبوس در يزد 13 مجروح در واژگوني اتوبوس در يزد

یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی"رئیس پلیس راه استان، گفت: حادثه واژگونی اتوبوس "ولوو" در کیلومتر 76 محور "کرمان- یزد" 13 مجروح بر جای گذاشت.

 

سرهنگ "احمدمظفری"  افزود: در ساعت یک و 30 دقیقه بامداد روز گذشته چهارم دی ماه، بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس "ولوو" در کیلومتر 76 محور "کرمان-یزد" 13 تن از مسافران این اتوبوس مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ مظفری با بیان اینکه این اتوبوس با 36 مسافر از "زاهدان" عازم "تهران" بود، تصریح کرد: کارشناس پلیس راه، علت این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه و همچنین لغزنده بودن جاده، بیان کرد.

سرهنگ مظفری ضمن اشاره به حادثه دیگری که روز گذشته در کیلومتر 2 محور "ده بالا" شهرستان تفت، بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری "پارس" رخ داد، گفت: در این حادثه که به علت سرعت بالای خودرو سواری "پارس" به وقوع پیوست، راننده خودرو در محل فوت و یکی از سرنشینان خودرو نیز مجروح شد.

رئیس پلیس راه استان یزد در پایان ضمن هشدار به شهروندان در خصوص رعایت نکات ایمنی هنگام رانندگی در جاده­های کشور، خاطرنشان کرد: رانندگان هنگام رانندگی در جاده های بارانی و لغزنده، نکات ایمنی و همچنین سرعت مطمئنه را رعایت کنند.