زمان : 04 Bahman 1394 - 00:29
شناسه : 117481
بازدید : 5616
باند کيف­قاپي با 20 فقره سرقت در يزد متلاشي شد باند کيف­قاپي با 20 فقره سرقت در يزد متلاشي شد

یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی"  رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري باند سه نفره کيف­قاپي در شهر يزد و اعتراف متهمان به 20 فقره سرقت، خبر داد.

به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا " سرهنگ "عليرضا خالقي" درباره اين خبر گفت: با توجه به سرقت هاي متعدد به شيوه کيف­قاپي در محدوده خيابان امام خميني، کاشاني، ميدان مارکار و بلوار طالقاني شهر يزد و اينکه اکثر اين سرقت­ها همراه با تهديد و ارعاب بود، دستگيري تبهکاران در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ خالقي، افزود: ماموران دايره سوم اداره مبارزه با سرقت با انجام تحقيقات لازم و ثبت اظهارات مالباختگان، موفق به شناسايي چهره يکي از تبهکاران حرفه اي و سابقه دار به هويت "ه.م" شدند.

خالقي گفت: کارآگاهان پليس ضمن هماهنگي با مقامات قضايي، متهم سابقه­دار را در مخفيگاهش دستگير و به اداره پليس، منتقل کردند؛ متهم در بازجويي هاي خود به سرقت و کيف­قاپي با دو همدست ديگرش اعتراف کرد.

وي، ضمن اشاره به عمليات ضربتي ماموران و دستگيري دو کيف­قاپ ديگر، ادامه داد: اعضاي اين باند سرقت به 20 فقره کيف­قاپي و زورگيري از شهروندان در محدوده خيابان امام خميني، کاشاني، بلوار طالقاني و ميدان مارکار شهر يزد، اعتراف کردند.

رئيس پليس آگاهي استان در پايان از شهروندان خواست چنانچه در اين محدوده از شهر، توسط اين افراد مورد سرقت و کيف قاپي قرار گرفتند براي شکايت و شناسايي تبهکاران به اداره آگاهي، دايره سوم مبارزه با سرقت، مراجعه کنند.