زمان : 04 Bahman 1394 - 14:08
شناسه : 117492
بازدید : 6220
بر تسریع در تکمیل ساختمان سطح 3 خواهران میبد تأکید کرد فرماندارمیبد: بر تسریع در تکمیل ساختمان سطح 3 خواهران میبد تأکید کرد

یزدفردا"فرماندارمیبد به همراه مدیر و معاون اداری مالی حوزه‌های علمیه خواهران استان در بازدید از ساختمان سطح 3 حوزه خواهران میبد بر تسریع در تکمیل این پروژه تأکید کرد.

این پروژه با زیربنای هزار و 430 مترمربع در 3 طبقه شامل اداری و آموزشی با 35 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که تاکنون برای احداث آن 500 میلیون تومان از محل اعتبارات مرکز مدیریت حوزه‌ها و خیرین هزینه شده است.

برای تکمیل ساختمان سطح 3 حوزه خواهران میبد و تجهیز و محوطه‌سازی یک‌صد میلیون تومان اعتبار نیاز است.

فرماندارمیبد در ادامه از پروژه 24 واحدی مسکن اساتید حوزه علمیه میبد هم بازدید کرد.

6 واحد از این پروژه در زیربنای هزار و 800 مترمربع و با 200 میلیون تومان از کمک‌های امام‌جمعه میبد با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

فرماندارمیبد حوزه‌های علمیه میبد را یکی از حوزه‌های مهم در سطح کشور خواند و بر ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم در آن تأکید کرد.

ابراهیم نقیب احمدی معاون اداری مالی حوزه‌های علمیه خواهران استان قول مساعد داد؛ با اختصاص اعتبارات لازم جهت تکمیل پروژه سطح 3 حوزه خواهران، و نماسازی سطح 2 و واحدهای مسکونی از سوی استان و شهرستان این پروژه‌ها در اسرع وقت تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

305 نفر از خواهران در سطح 3،2 و 4 در حوزه علمیه خواهران میبد مشغول تحصیل‌اند.