زمان : 23 Tir 1387 - 23:36
شناسه : 11767
بازدید : 5721
آغاز عملیات اجرایی و تکمیلی میدان شهداء و بلوار آیت الله خاتمی مهریز آغاز عملیات اجرایی و تکمیلی میدان شهداء و بلوار آیت الله خاتمی مهریز

یزدفردا:مهریز خبرنگاریزدفردا :با توجه به مشکلات ترافیکی و ناهمگونی محوطه میدان شهدای استهریج، عملیات آزادسازی و تخریب بمنظور احداث میدان جدید آغاز شد.
مهندس احمد زارع، مسئول عمران شهری شهرداری مهریز ضمن بیان این مطلب گفت: مساحت مورد نیاز جهت آزادسازی و تخریب 300 مترمربع می باشد که با اجرای طرح جدید، شاهد احداث میدانی به مساحت 800 مترمربع خواهیم بود.
وی با بیان اینکه مساحت کل محوطه از 4200 متر به 4500 متر مربع افزایش می یابد و مقدار 40 متر طول پل نیز احداث می گردد، اظهار امیدواری کرد این طرح تا اوایل شهریور ماه سالجاری تکمیل و به بهره برداری برسد.
مسئول عمران شهرداری مهریز از تکمیل بلوار ایت ا.. خاتمی مهریز خبر داد و گفت: با هدف کاهش تصادفات و بهبود عبور و مرور، انتهای بلوار آیت ا... خاتمی تکمیل گردید.
مهندس احمد زارع گفت: در عملیات تکمیلی مذکور، مقدار 700 متر سنگ جدول نصب و بیش از 4000 مترمربع خاکریزی و آسفالت انجام خواهد شد.
وی گفت: با پایان یافتن این طرح ابتدای این مسیر از سمت بلوار شهید زارع زاده از خیابان به بلوار تبدیل می گردد و شاهد رفع مشکل ترافیکی در این مسیر خواهیم بود.