زمان : 09 Bahman 1394 - 12:39
شناسه : 117819
بازدید : 6732
جلاد جدید داعش می‌خواهد مانند هیتلر شود! جلاد جدید داعش می‌خواهد مانند هیتلر شود!

یزدفردا "«سیذارتا دهار،» جلاد جدید داعش، پیش از عزیمت به سوریه برای پیوستن به این گروه تروریستی با انتشار ویدئویی در یوتیوب، انزجار خود را نسبت به «ماهیت شیطانی صهیونیسم» بیان کرد. او در ویدئوی مذکور گفت: دیگران مانند آدولف هیتلر نسبت به اصول فکری شیطانی آنها آگاه بودند و به همین دلیل اقداماتی برای نابود کردنشان انجام دادند.

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دهار که بسیاری او را جانشین «محمد اموازی،» جلاد سابق داعش، میدانند 34 ساله است و پیش از سفر به سوریه، 6 بار به دلیل ارتکاب جرایم مرتبط با تروریسم بوسیله پلیس انگلیس بازداشت شده بود. گفته می‌شود او از طریق کلاه‌برداری و ‌استفاده از اوراق دولتی توانست مخارج سفرش به سوریه را تأمین کند.

 

از زمان شکل‌گیری گروه تروریستی داعش در سال 2011، بیش از 700 انگلیسی به آن پیوسته‌اند که حدود نیمی از این افراد، به کشور خود بازگشته‌اند.
 
«نیکی مرگان،» وزیر آموزش انگلیس، کمپینی ضد تروریسم را در مدارس این کشور با هدف جلوگیری از تمایل نوجوانان و جوانان به افراطگرایی تشکیل داده است. محل استقرار این کمپین مدرسه‌ای است که ژوئیه سال گذشته میلادی ( 31 روز منتهی به 12 تیر) سه دانش‌آموز آن برای پیوستن به داعش عازم سوریه شدند.