زمان : 11 Bahman 1394 - 16:18
شناسه : 117881
بازدید : 5656
اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر"شهرستان ابرکوه" برگزار گردید اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر"شهرستان ابرکوه" برگزار گردید

یزدفردا"امکان اقامت مسافران نوروزی در اقامتگاه های بومگردی شهرستان ابرکوه فراهم گردید.

 مجاهد کرباسی سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ابرکوه گفت: با توجه به اینکه نوروز 95 سال خوش آمد به یزد معرفی شده است به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران اولین جلسه ستاد نوروزی در محل فرمانداری با حضور کلیه اعضاء ستاد تشکیل گردید.

کرباسی افزود: در این جلسه کمیته هایی در قالب 10 کمیته مشخص و شرح وظایف هر یک از دستگاه ها به تفکیک اعلام شد و مقرر گردید جلسات ستاد 15 روز یکبار تشکیل و در جلسه بعد گزارش و عملکرد دستگاه ها ارزیابی گردد.

مجاهد کرباسی خاطر نشان کرد: به منظور خدمات رسانی به مسافران در محل ورودی شهر (یخچال خشتی) و ورودی سرو کهن غرفه هایی جهت برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، سوغات، غذاهای محلی برپا گردد و همچنین به منظور معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان و آثار طبیعی- تاریخی، کتابچه و نقشه راهنما توسط راهنمایان به مسافران ارائه گردد.

وی در ادامه اضافه نمود: بمنظور رفاه حال مسافران و گردشگرانی که در ایام تعطیلات نوروز 95 به شهرستان ابرکوه سفر می نمایند هماهنگی های لازم نیز جهت اقامت مسافران در اقامتگاه های بوم گردی این شهرستان پیش بینی  و تأمین گردیده است.